544- Eveline Men X-treme efekt chłodzący, przeciw oznakom zmęczenia, krem- żel nawilżający 6w1




Instagram

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję kremowego żelu przeciw oznakom zmęczenia marki Eveline.


Informacje od producenta:
ENERGETYZUJĄCY KREM-ŻEL NAWILŻAJĄCY PRZECIW OZNAKOM ZMĘCZENIA o unikalnej ultralekkiej formule z delikatnym efektem chłodzącym, likwiduje niedoskonałości skóry spowodowane aktywnym stylem życia. Dodaje skórze energii niezbędnej do jej prawidłowego funkcjonowania przez całą dobę.

Sposób użycia:
codziennie rano i wieczorem nanieść na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, omijając okolice oczu. Nie pozostawia tłustej warstwy.


Cena: 
18.99 zł

Strona internetowa producenta:

Moja opinia:

Ten jak i inne produkty marki Eveline z serii męskiej testował mój partner. Jest to idealny tester, ponieważ ma cerę bardzo wrażliwą, zanieczyszczoną (niestety ciężko zadbać o ten punkt przez warunki w pracy). Produkt sam w sobie ma bardzo fajne opakowanie, ponieważ plastik jest miękki i z łatwością można wydobyć produkt. Na zdjęciach możecie zobaczyć, że krem ma konsystencję pośrednia, ponieważ dodatek żelowego dodaje delikatnego wykończenia, bardzo gładkiego i rzadkiego. Czy krem usuwa oznaki zmęczenia? Nałożony na noc owszem pomaga przy powstawaniu opuchnie, oraz zmianie koloru skóry (nie szarzeje).  Mój partner ma cerę wrażliwą więc podstawą było by krem nie powodował pieczenia, podrażnienia i zapychania. Koniec końców nic z tego nie wystąpiło. Krem dobrze nawilża skórę i jest ona bardzo sprężysta po użyciu produktu. Wygląda o niebo lepiej. Dodaje zastrzyku energii mimo, że możemy być bardzo zmęczeni. Krem cudownie pachnie, zapach utrzymuje się na skórze, lecz dla osoby użytkującej nie jest wyczuwalny. 














Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Fajnie że się sprawdził, jednak mój Luby z pielęgnacji twarzy to jedynie balsam po goleniu i to z wielkim bólem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szkoda, że już na trzecim miejscu jest denat...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już kilka recenzji o tym produkcie i póki co wszystkie pozytywne, więc produkt musi być warty wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że nawilża i ma przyjemny zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria kosmetyków jest na prawdę ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)