526- Biała perła pasta wybielająca



Instagram

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was kolejne zmagania w kwestii wybielania zębów w domu tanimi kosztami. Dziś przedstawię Wam pastę wybielającą marki Biała Perła.



Informacje od producenta:
Pasta Biała Perła dedykowana jest wszystkim osobom pragnącym dbać o biel zębów. Przeznaczona jest do codziennego i długotrwałego stosowania. Dla osób, które skorzystały uprzednio z pełnej kuracji Biała Perła System jest to odpowiedni sposób na jak najdłuższe utrzymanie efektów przeprowadzonej kuracji. Osoby stosujące szybką kurację Simple mogą stosować pastę Biała Perła jako wsparcie skuteczności działania kuracji Simple. Osoby posiadające naturalne i zadbane białe zęby powinny stosować PASTĘ Biała Perła w celu utrzymania bieli, a nawet jej poprawienia. Skuteczność wybielania PASTY Biała Perła jest związana ze trybem konsumpcji użytkownika (palenie papierosów, spożywanie kawy, herbaty, produktów barwiących zęby). 
Większość past, zwłaszcza wybielających, dostępnych na rynku oparte jest na zasadzie mechanicznego ścierania nalotu i substancji zawartych w szkliwie. Taki mechanizm wybielania naraża zęby i dziąsła na podrażnienia. Pasta Biała Perła oparta jest na wybielaniu enzymatycznym, które nie działa poprzez ścieranie. Enzym – oksydaza glukozy –rozkłada substancje organiczne znajdujące się w postaci nalotu na zębach oraz w postaci przebarwień zawartych w szkliwie. Systematyczne, codzienne stosowanie PASTY Biała Perła pozwala usunąć istniejące przebarwienia organiczne oraz nie dopuszcza do tworzenia się nowych nalotów. Z racji na enzymatyczne, a nie ścierne, działanie wybielające - pasta może być stosowana stale i długotrwale. Osoby, które oczekują w krótkim czasie uzyskać radykalny efekt wybielający powinny zastosować pełna kurację wybielającą Biała Perła System. 
Specjalnie dobrana receptura pasty zapewnia standardową i kompleksową higienę zębów i dziąseł. Pasta pozwala na przywrócenie i zachowanie naturalnej bieli zębów oraz wspomaga remineralizację szkliwa. Działa bakteriostatycznie i ogranicza nadwrażliwość zębów i dziąseł. 

Cena:
15zł / 75ml
Promocja:
9,99zł/75ml

Moja opinia:
Zacznę od tego, że pastę dorwałam na promocji, używałam jej regularnie rano i wieczorem. Przy pierwszym użyciu widziałam już delikatną zmianę, ponieważ kolor piany się zmienił oraz w lustrze była zauważalna różnica. Pasta starczyła mi na około 1.5 miesiąca. Moim zdaniem na jak tak mały produkt jest wydajny. Pasta faktycznie wybieliła moje zęby. Może to nie jest śnieżnobiała biel, lecz efekt jest zauważalny, który bardzo mi odpowiada. Pasta bardzo mocno odświeża oddech, efekt utrzymuje się dobre parę godzin. Na samym początku trzeba przyzwyczaić się do smaku pasty, ponieważ jest nieco inny niż typowe smaki dla takich produktów. Świetnie oczyszcza zęby, pozbywamy się niechcianego nalotu. Do pasty wrócę i pewnie niebawem, zrobię zapas na promocji, ponieważ pragnę pogłębiać efekt wybielania. Pasta nie podrażniła moich dziąseł, szkliwo nie ucierpiało więc uważam, że ten produkt jest jak najbardziej bezpieczny i odpowiedni do użytkowania w domu.












Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Nie miałam nigdy tej pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ładny efekt :) Muszę się kiedyś na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. trudno stwierdzić czy widać różnicę. jeszcze nie miałam tej pasty. piję za to sporo kawy w pracy, która żółci moje zęby :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać na zdjęciach i to nawet minimum o jeden ton jest zauważalna różnica. Niestety kawa ma to do siebie, że nadaje żółci zębom tak samo jak herbata dlatego w moim przypadku muszę dość często ięgać po wybielacze, ponieważ kocham herbatę;]

      Usuń
  4. to moja ulubiona pasta:) efekt wybielenia zauważyłam po jednej tubce, ale używam dalej, bo bardzo ją polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbuję dorwać ją na promocji by kontynuować wybielanie;]

      Usuń
  5. Miałam dwie wersje na 10 i 5 dni. Efekty były, ale niestety po 2 tygodniach mniej więcej wszystko wróciło do poprzedniego stanu

    OdpowiedzUsuń
  6. haha co to ma być

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czego człowiek tak niskiego pokroju jak Ty nigdy nie zrozumie :) Pozdrawiam maleńka:)

      Usuń
  7. Ładne zęby i wszystkie mają jednolity kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)