537- Eveline, BB Magic Gloss 6 in 1 (Błyszczyk do ust)




Instagram


Witajcie!


Dzisiaj mam dla Was recenzję Eveline, BB Magic Gloss 6 in 1 (Błyszczyk do ust)


Informacje od producenta:

Innowacyjne połączenie produktu do pielęgnacji i makijażu ust. Błyszczyk BB Magic Gloss zapewnia ustom maksymalne nawilżenie i sprawia, że nabierają one magicznego blasku. Odżywcza formuła bogata w unikalne składniki aktywne chroni usta przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Kompleks witamin C i E połączony z siłą olejków mineralnych intensywnie wygładza i regeneruje. Oszałamiająca paleta magicznych i eleganckich odcieni podkreśla naturalne piękno każdej kobiety. Niezależnie od tego, czy odcienie są awangardowo - ekscentryczne, czy naturalnie - klasyczne, zawsze wyglądają świeżo i zmysłowo.
Błyszczyk BB to 1 produkt i 6 korzyści:
- kolor,
- blask,
- wygładzenie,
- nawilżenie,
- odżywienie,
- ochrona.

Cena:
11zł / 9ml

Strona internetowa producenta:

Numer recenzowanego produktu:
102

Moja opinia:
Błyszczyk przesterowałam ja, lecz powędrował w darach losu do mamy, ponieważ ona lubi takie kolory i częściej sięga po błyszczyki niż ja. Błyszczyk zaciekawił mnie, ponieważ większość tego typu produktów lepi się do ust, posiada multum drobinek, które dają efekt dyskoteki an naszych ustach. Wiadomo tego nie chce żadna z nas… Błyszczyk okazał się bardzo dobrym produktem. Cudownie wygląda na ustach, rozświetla je, nadaje bardzo delikatnego koloru, ale efekt błysku nie rzuca się nachalnie w oczy. Wiadomo delikatne rozświetlenie pozwala na optyczne powiększenie ust, dodaje świeżości do makijażu i myślę, że to świetny produkt na co dzień do delikatnego, codziennego makijażu. Utrzymuje się na ustach dość długo jak na błyszczyk bo nawet dwie, trzy godziny. Dodatkowo błyszczyk nie klei się jak większość, że włosy nam zawieje i trzy czwarte zostaje na ustach, ponieważ błyszczyk łapie wszystko co popadnie. Na samym początku delikatnie czuć efekt lepienia się, delikatnego, ale z czasem to znika i nie czujemy błyszczyku na ustach.











Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny naturalny kolor

    ____________________
    fashion fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden błyszczyk i to mi w zupełności wystarczy ... wolę pomadki ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za błyszczykami ale ten faktycznie daje taki delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na ustach , mam kilka błyszczyków z eveline ale z innej serii

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z innej serii ich blyszczyki i są fajne, ale po kilku razach lądują u mamy, bo ja sie szybko takimi spokojnymi kolorami nudze : p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, nienachalny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam błyszczyków, rzadko kiedy po nie sięgam. Wolę szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor :) Jednak wolę pomadki od błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie mi się zawsze podobały, super ma kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny odcień ;)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)