107




Witajcie !
Mam dzisiaj produkt dla naszych ust, który otrzymałam w ramach współpracy z fimrą QUIZ COSMETICS. Mianowicie jest to błyszczyko pomadka...

Informacje od producenta:
"Lip Tint Permanent Gloss" zachwyca kompozycją 6 głębokich kolorów oraz długotrwałym efektem. 

Dedykowany jest specjalnie dla nowoczesnych kobiet, które pragną perfekcyjnego i trwałego 
makijażu ust. Sekretem działania innowacyjnej formuły jest " Long lasting" który sprawia 

że kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji wprost "wtapia"
się w usta dając im nawilżenie oraz piękny kolor, który trwa i trwa.
Lekka formuła na bazie wody gwarantuje też całkowicie nowy satynowy efekt.


Cena:
7,98
Obecnie trwa promocja i można go kupić za 4,98

Dostępność:


Co ja myślę na temat tego produktu?
Produkt znajduje się w bardzo wygodnym opakowaniu nie wylewa się, ale bardzo szybko ścierają się napisy. 
Kolor jest przepiękny bardzo przypadł mi do gustu i jest to ostatnio mój ulubieniec.
Produkt faktycznie wtapia się w usta po czym staje się matowy. Nie podkreśla skórek, nawilża, nie wysusza. Jeśli chodzi o trwałość utrzymuje się do 6 h z drobnymi poprawkami po jedzeniu czy piciu. 

Czy wrócę do tego produktu?
Tak

Ocena:
9/10

Zapraszam na stronę producenta:






Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. myślę, że to niezła alternatywa dla tego tinta od Bell - przynajmniej cenowa ;) połowę się zaoszczędza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam bo miałam wtedy w złym stanie usta i umieszcze niedługo zdjęcie na swoim fp:)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na usta. Recenzja i cena bardzo zachęcają :). Co do trwałości - jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w czasie kiedy robiłam zdjęcia miałam w złym stanie usta i nie chciałam Was nimi zniechęcać. Zdjęcie niedługo pojawi się na moim fanpage :)

      Usuń
  4. Nie spotkalam sie wczesniej z tym produktem, ale cena i Twoja opinia zachecaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ,że na ustach nie pokazałaś ,ale wygląda na fajny kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam bo miałam wtedy w złym stanie usta i umieszcze niedługo zdjęcie na swoim fp:)

      Usuń
  6. Szkoda że nie pokazałaś jak się prezentuje na usteczkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. w simie to nie używam błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że nie pokazałaś kolorku na ustach,ale pigmentacja mi się podoba i gdybym miała okazje na pewno bym kupiła
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w czasie kiedy robiłam zdjęcia miałam w złym stanie usta i nie chciałam Was nimi zniechęcać. Zdjęcie niedługo pojawi się na moim fanpage :)

      Usuń
  9. świetny kolor, chyba go kupię :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)