124



Witajcie!

Mam dzisiaj dla Was korektor z CATRICE COSMETICS mianowicie jest to CAMOUFLAGE CREAM.

Informacje od producenta:

Kamuflaż: kremowa i matowa konsystencja korektora gwarantuje wysokie krycie maskując wszystkie niedoskonałości cery, cienie pod oczami oraz przebarwienia. 


Cena: 
13zł / 3g

Odcień:
010 Ivory (najjaśniejszy)

Dostępność:
Natura 

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Korektor jest zamknięty w małym słoiczku z wyglądu bardzo mi przypomina korektor z Maca. Ja postawiłam na najaśniejszy kolor, na początku bałam się, że będzie za ciemny bo ma dość żółty kolor. Jak go naniosłam na twarz i dobrze roztarłam idealnie stapiał się ze skórą i nie rzucał się w oczy. Używam go od ponad półtora miesiąca codziennie w dość sporych ilościach i zużycie jest minimalne. Na twarzy nie ciemnieje. Jeśli chodzi o stosowanie pod oczy. Ja mam bardzo duże cienie, które są ciężkie do zakrycia. On sobie radzi z nimi bardzo dobrze. Na początku zauważyłam, że delikatnie wchodził mi w zmarszczki. Ale po dobrym roztarciu zmarszczki go nie pochłaniają. Minusem jest to, ze wysusza okolicę oczu. Korektor nie podkreśla suchych skórek. Jest bardzo trwały. Wytrzymuje każde warunki pogodowe. Dobrze matuje. 

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena: 
8/10







Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Mam dwa najciemniejsze odcienie i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet dość ciekawy kosmetyk :) Ciekawa jestem jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam z tym korektorem styczności ,ale wyglada całkiem ,całkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie kupiłam go na promocji :) Strasznie jestem go ciekawa :) Z tym, że ja mam kolo 020... mam nadzieję, że będzie dla mnie dobry.
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego kosmetyku z Catrice. Dzisiaj byłam w Naturze przy stoisku tej firmy ale na nic się nie skusiłam. Może powinnam wrócić po ten korektor... :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Natury nie mam ale jeśli spotkam gdzieś to wypróbuję, bo słyszałam troszkę dobrego na temat tych korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma i bardzo lubię,świetnie kryje niespodzianki,ale pod oczy jest zbyt ciężki
    Generalnie bardzo lubię kosmetyki Catrice,szczególnie pomadki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie bym go chciała wypróbować, szkoda że w moim mieście nigdzie nie ma Natury i jedyną opcją jest zamówienie go w drogerii internetowej :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go od jakiegoś czasu i jak na razie jestem z niego zadowolona chociaż pod oczy go nie używam, tylko na niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam ;( a szkoda, bo widać, że warto mu poświęcić uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam go ostatnio na wypróbowanie i już po pierwszych testach jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam i mam ochotę chociaż chyba nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś kolejną osobą, która pisze o tym kamuflażu same dobre rzeczy, muszę w końcu się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś kolejną osobą, która pisze o tym kamuflażu tak pozytywnie, muszę w końcu się na niego skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi ciekawie, szkoda tylko, ze wysusza okolice oczu ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o nim dużo dobrego ale sama nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę? a właśnie myślałam aby ją sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam serdecznie do mnie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji używać, ale zapowiada się interesująco : ))

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że udało Ci się złapać najbardziej pożądany kolor :) Ja nie miałam tego korektora, ale wiele dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)