122


Witajcie !

Mam dzisiaj dla Was produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z marką Marion. Mianowicie jest to eliksir ziołowy do włosów REPAIR COMPLEX.

Informacje od producenta:
Eliksir ziołowy przeznaczony do włosów słabych, wypadających lub przetłuszczających się, wymagających intensywnej regeneracji i wzmocnienia. Preparat posiada niskie pH, dzięki czemu zamyka łuski włosów i skutecznie je pielęgnuje.Lekka formuła nieobciążająca włosów składa się z kombinacji starannie wyselekcjonowanych składników: botanicznego kompleksu 7 ziół (nagietka, rumianku, łopianu, rozmarynu, szałwii, arniki i nasturcji), oleju z oliwek oraz oleju z dzikiej róży. Odżywka powoduje, że włosy są zregenerowane, pełne blasku i zyskują zdrowy wygląd.Dzięki zastosowaniu czepka, składniki aktywne zawarte w odżywce błyskawicznie poprawiają kondycję włosów.Odżywka intensywnie regeneruje włosy, bez ich obciążania
20 ml
Saszetka wystarcza na 2-3 użycia
Czepek gratis Do każdej saszetki dołączony jest czepek, dzięki któremu składniki aktywne zawarte w odżywce błyskawicznie poprawiają kondycję włosów.
Cena:
2,69 zł/ 20 ml

Dostępność:
Strona internetowa producenta:
klik
Sklep:
klik

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Bardzo się cieszę, że producent dołączył czepek. Ja już go używałam wiele razy i nadal jest w stanie idealnym. Jeśli chodzi o maseczkę to szkoda, że jest taka mała. Nakładałam ją trochę inaczej niż zalecał producent. Mianowicie trzymałam ją na włosach ponad godzinę i stwierdzam, że włosy po niej o wile lepiej się rozczesują. Stają się sypkie i lśniące, ale tylko do kolejnego mycia. Nie zauważyłam poprawy kondycji włosów. Maseczka starczyła mi na 2 razy. 

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie

Ocena:
5/10







Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Fajnie,że jest czepek :) Obawiam się,że taka saszetka nie starczyłaby mi nawet na jedno użycie :)
    szkoda,że nie wpływa znacząco na kondycję włosów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli nie poprawia kondycji włosów to nie bardzo ....ale wiadomo po dwóch aplikacjach na pewno rezultatów nie będzie
    fajnie ,że włosy są lśniące ...jak na razie nie mam potrzeby zmieniania i pozostanę przy swojej

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka wygląda ciekawie, ale ja wole większe, bo na moje długie i gęste włosy pewnie by nie wystarczyła nawet na jedną aplikacje :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiadała, szkoda, że nie odżywiła włosów w większym stopniu niż do kolejnego mycia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że czepek jest w zestawie :).
    Wydaje się być fajna i mimo wszystko coś tam robi ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę za mało jej na moje włosy. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa z tym czepkiem. Ja przyzwyczaiłam sie, że maseczki działają krótkoterminowo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. może dałaby większe efekty jeżeli byłaby stosowana przez dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielki plus za dołączenie czepka. Może kiedyś z ciekawości sięgnę po produkt :)
    Pozdrawiam,
    http://stylevitaemeae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super by było, gdybyś znalazła jakąś dobrą maseczkę,
    mam strasznie suche , zniszczone włosy, przydało by mi się jakieś
    regenerujące cudo,
    super blog , pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. z mariona mają dużo nowości teraz więc jest dużo rzeczy do wypróbowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam od nich kilka produktów. Sprawdzały sie, ale bez ewidentnego WOW!

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)