123


Witajcie !
Mam dzisiaj dla Was produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą LAMBRE. Mianowicie się to perfumy #22.

Informacje od producenta:
Rodzina zapachów: szypry (Chypres)
Nuty głowy: pomarańcza bergamota, liczi
Nuty serca: róża, jaśmin, paczula
Baza: wetyweria, wanilia burbońska, białe piżmo
Jasny i czysty zapach, lekko upajający obfitością nut kwiatowych, cytrusowych i owocowych na tle korzennej słodyczy. Miękkie nuty paczuli i dębowego mchu doskonale uzupełniają i równoważą go. Dla silnych, rzeczowych i dynamicznych osobowości.
Pojemność: 8ml, 20ml, 50ml
Cena:
8ml/40 zł
20 ml/68 zł
50ml/82 zł

Dostępność:
Strona internetowa producenta:
Klik

Sklep:
Klik

Co ja myślę na temat tego produktu?:
Perfumy są w bardzo fajnej małej buteleczce. Idealnie nadają się do torebki. Nie otwierają się same. Nie wietrzeją. Perfumy są bardzo trwałe utrzymują się spokojnie cały dzień. Mają dość intensywny zapach, który pokochałam. Ostatnio noszę je cały czas w torebce. Wersja 8 ml wystarczyła mi na miesiąc. Myślę, że dla innych starczy na dłużej, a to dlatego, że nie tylko ja używałam tych perfum. Perfumy pachną taką pomarańczą wymieszaną z różą. Myślę, że za tak dobrą jakoś perfum cena jest dobra.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:
10/10




Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. niestety nie wiem jak pachną


    ps. a u mnie? OLDSCHOOLowa bluza na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to,że perfumy są małe i możemy mieć je w torebce :)
    Ciekawa nuta,na wiosnę idealna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych perfum, ale bardzo podoba mi się opakowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ja moglabym ciagle testowac i testowac nowe perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) szkoda, że nie miałam okazji jeszcze przetestować :)


    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam swoje ulubione od wielu lat wiec te mnie nie przekonuja:)
    u mnie nowy pościk :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna pojemność do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkość bardzo odpowiednia, ja zazwyczaj noszę perfumy w torebce i nie ukrywam że zdarza mi sie i 50 ml nosić przy sobie :)
    A ta wersja taka idealna.Zapach też brzmi ciekawie.Jak spotkam gdzieś to sprawdzę , a nóż zapach się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie wymyślono jeszcze techniki pozwalającej poczuć takie produkty przez internet :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem jak pachną ale prezentują się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Silna i dynamiczna osobowość? Nie jestem pewna czy to ja ;D Ja lubię słodkie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale wyglądają kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)