119




Witajcie !
Mam dzisiaj dla Was produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z marką L'AMBRE. 

Informacje od producenta:
Peeling winogronowy 80 ml
Szara ziemista cera, nierówna powierzchnia skóry, rozszerzone pory, blizny i drobne zmarszczki, wszystkie te wady  powierzchni skóry mogą przybierać czasami nieestetyczny wygląd.  Peeling  jest najczęściej stosowaną metodą usuwania powierzchniowych niedoskonałości i przywracania skórze nowego estetycznego wyglądu.
Zawarty w kremie peelingu kompleks,  łagodzi reakcje zapalne skóry. Cienka i podrażniona skóra staje się gładsza i stopniowo odzyskuje komfort, znikają zaczerwienienia, łuszczenie się naskórka.
Dostępność:
Strona producenta:
Klik
Sklep:

Cena:
33,00 zł/ 80 ml

Co ja myślę na temat tego produktu?
Jeśli chodzi o wydajność to jest bardzo wydajny, używam go codziennie na wieczór i jeszcze nie doszłam do połowy tubki. Po zimie zawsze cierpię na to, że moja skóra jest szarawa, bez życia. I słuchajcie nigdy nie mogłam znaleźć produktu, który by nadawał delikatny blas i pomagał w regeneracji. Peeling jest bardzo delikatny nie jest typowym zdzierakiem, ale bardzo pomaga przy codziennej pielęgnacji i powrocie skóry do właściwej formy. Ja cierpię na przebarwienia po trądzikowe. Peeling stoswałam wraz z kremem na noc z firmy L'ambre ( recenzja była poniżej) i słuchajcie w połączeniu te produkty działają bardzo dużo. Blizny się zmniejszyły, nie muszę ich tuszować korektorem wystarczy już fluid,a  nawet krem BB. Jeśli chodzi o oczyszczanie, nie jest ono jakieś ogromne bo nie jest to typowy zdzierak, ale da się zauważyć oczyszczone pory przy regularnym stosowaniu. Mam wrażanie, że ten produkt także zmniejszył mi pory. Niestety minusem jest ta cena. Bo produkt nie jest za duży,a  do najtańszych nie należy. Nie każdy może sobie pozwolić na jego kupienie.

Czy wrócę do tego produktu ?
O tak

Ocena:
8/10










Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Ja lubię mocne zdzieraki więc na ten się nie skuszę. Plus cena nie zachęca. Wolę peeling z Eveline, który świetnie się u mnie spisuje. Ale fajnie, że Tobie się spodobał i chcesz do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcasz bardzo.Mam podobne problemy i mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że stosowanie codziennie jest zbyt częste - niszczy naturalną barierę ochronną skóry. Niemniej jednak produkt ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje sie byc ciekawy, nie milam nigdy nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że cena jest tak wysoka a produktu jest tylko 80 ml... Chętnie bym go spróbowała gdyby nie zbyt duży koszt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym kremie. Wydaje się być dobry :)

    vici-vicia.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie zainteresowałaś tym produktem. Uwielbiam kosmetyki nadające skórze blask
    może się skuszę,ale najpierw muszę podleczyć portfel hehe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tej firmy, kosmetyk wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry skład ma, nie znam marki w ogóle - wcale a wcale.
    ale rzeczywiście, produkt jest do rozważenia (chociaż i ja mocne zdzieraki lubię ;P).

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałby mi się, ale cena za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę o tej firmie :P Ale musi ładnie pachnieć :>

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)