110



Witajcie !
Mam dzisiaj dla Was produkt dla naszych włosów z firmy BARWY NATURY mianowicie jest to szampon żurawinowy. 

Informacje od producenta :
Krystalicznie czysty szampon z ekstraktem z żurawiny przeznaczony jest do pielęgnacji włosów przetłuszczających się, które straciły swoją objętość. Siła żurawiny dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy, a dzięki zawartości kompleksu witamin końcówki włosów są zabezpieczone przed przesuszeniem. Szampon nie zawiera silikonów obciążających włosy. Regularne stosowanie sprawia, że włosy odzyskują swoją objętość, są puszyste, lśniące i łatwo się układają. 

Skład:
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Propylene Glycol, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Polysorbate 20, Panthenol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Biotin, Pyridoxine HCL, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 17200, CI 15985.

Cena: 
4,50zł / 300ml


Co ja myślę na temat tego produktu ?
Zacznijmy może od zapachu bo jest piękny. Idealnie pachnie żurawiną. Jeśli chodzi o konsystencję to moim zdaniem jest za rzadka bo jak tylko weźmie się szamponu na dłonie to szybko trzeba go umieszczać na włosach bo się wylewa między palcami. Szampon pieni się dość dobrze i do tego zastrzeżeń nie mam. Jeśli chodzi o wydajność nie jest źle, ale przy moim codziennym stosowaniu szybko się kończy. Szampon fajnie oczyszcza skórę głowy, ale jeśli nie użyjemy po nim jakiś wspomagaczy do rozczesywania włosów to będziemy rzewnie płakać. Mimo dobrego oczyszczania skóry włosów nie przedłuża świeżości włosów. No i ja nie zauważyłam zwiększonej objętości.

Czy wrócę do tego produktu?
Nie wiem

Ocena:
6/10









Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Ciągle szukam idealnego szamponu, tego nie miałam okazji przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. mój tata używa szamponów barwa:D ja nigdy ich nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go.. ciekawe czy nie dostałabym łupieżu po nim. Aktualnie tej firmy mam w zapasach szampon jajeczny ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O szamponie żurawinowym jeszcze nie słyszałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Tej wersji szamponu nie miałam, ale z innymi miałam styczność.. Zapachy były bardzo kuszące, ale co do działania to chyba szału nie było, bo o nich szybko zapomniałam...

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego szamponu, ale podoba mi się jego konsystencja i cena zachęca :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi jeden szampon barwa spowodował łupież:(

    OdpowiedzUsuń
  8. musi ładnie pachnieć ta żurawinka :D
    Wesołych Świat i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam szamponów z tej firmy - myślę że dałabym się namówić na któryś wariant ;) w Rossku chyba ich nie ma - chociaż może to ja nie zwracałam na nie wcześniej uwagi ;) popatrzę za szamponami od barwy u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Barwy miałam szampon jajeczny, ale też tak średnio byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że Barwa coraz bardziej się rozkręca z ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam alergię na żurawinę i obawiam się, że nawet po tego typu produkcie byłoby ze mną źle ;P jak w grudniu umyłam się żurawinowym żelem, to skończyło się na pogotowiu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj współczuję ;c Może lepiej nie ryzykuj. Ew. wypróbuj jakąś inną wersję tego szamponu ;]

      Usuń
  14. Jeszcze się z nim nie spotkałam. Narazie kończę 'zapasy' kosmetyków nagromadzonych w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem w trakcie kończenia zapasów ;]

      Usuń
  15. MM pewnie suuper pachnie ;D
    http://margaret-bluj.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swego czasu używałam szamponu jajecznego z tej firmy ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. używałam zarówno jego i jego jabłkowego przyjaciela i nie pamiętam, żebym była jakoś specjalnie nimi zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest i Barwa <3 uwielbiam szampony tej firmy! Jak dla mnie są rewelacyjne

    Pozdrawiam cieplutko :)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja miałam szampon jajeczny, całkiem fajny był

    OdpowiedzUsuń
  20. w sumie to szału nie robi, ale zapach musi mieć świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. żurawinowego nie miałam, mam pokrzywowy i używam do oczyszczania włosów raz na 3 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach musi być świetny. :)
    Pozdrawiamy! :)
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Produkt nie dla mnie, bo mogę narzekać na łupież i zniszczone włosy, ale objętość to one mają :D

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja lubię szampony Barwa :))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem ciekawa zapachu, choć nic specjalnego nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chenie bym go powąchała, bo zaciekawił mnie zapach, ale poza tym mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Stronię od plataczy, mam strasznie wysuszone włosy i łatwo sie łamią

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)