Paczuszki-102


Witajcie!
Cały ten tydzień byłam mega zaganiana nie miałam czasu dosłownie na nic. Doba była za krótka i wreszcie mam chwilę by odpocząć. W tym tygodniu udałam się na małe zakupy oraz otrzymałam dwie bardzo ciekawe paczuszki ;>

Mała zapowiedź tego co kupiłam :


A teraz przedsmak tego co będzie niedługo recenzowane na blogu .
Udało mi się ostatnio nawiązać współpracę z marką INGRID a o to paczuszka od nich :)





Zapraszam na stronę INGRID :


A teraz coś w czym się zakochałam za samą szatę graficzną. Mianowicie produkty z LAMBRE.





Zapraszam na stronę LAMBRE:
Oraz do ich sklepu:


Post z recenzją pojawi się na blogu wieczorkiem :)
Zapraszam 


Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O super nowości :)
    ja też czekam na swoją paczkę od Lambre i Ingrid :)
    porównamy później nasze produkty??

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Ciekawa jestem bardzo co Ty dostaniesz :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne zakupy i paczuszki :). Czekam na recenzję! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy i czekam na dokładny opis tego, co kupiłaś ; >
    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupy, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie wygrałam wystarczy przeczytać pierwsze dwa zdania :)

      Usuń
  6. super! czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. In grid ma niektóre fajne kosmetyki.
    A Lambre nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Same ciekawe produkty,miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumy LAMBRE są długotrwałe i pachną bardzo ładnie, krem dobrze matuje :)
    Baza INGRID super utrwala makijaż, pisałam o niej ostatnio ;))

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)