92+ ulubieńcy marca


Witajcie !
Zapraszam Was na pierwszy taki post na tym blogu. Mianowicie ulubieńcy marca :)
Nigdy wcześniej nie dodawałam takich postów, ale teraz czas na jakiś zmiany. Trochę się tych ulubieńców nazbierało więc zapraszam do oglądania.

MOLLON PRO - kocham ten lakier za tą stanowczą czerwień oraz za to, że się utrzymuje ponad tydzień na paznokciach.
GLAMOUR- od dawna szukałam konkretnego niebieskiego i wreszcie znalazłam szkoda, że utrzymuje się tylko dwa dni ;c
BELL- lakier jest przeznaczony do frenchu , ale mi się podoba jego kolorek bo wygląda bardzo naturalnie.
NAIL COLOUR MARIONNAUD- to jest ulubieniec ostatniego czasu. Ma piękny złoty kolor i nie potrafię się z nim rozstać ;> Niedługo pojawi się dłuższa notka na jego temat na blogu :)

KALLOS KERATIN- o tej maseczce już mogliście przeczytać. Jest boska mam po niej świetne włosy i będę do niej wracała
NIVEA- masełko do ust. Jest to mój przyjaciel od  dłuższego czasu, ale tylko i wyłącznie o smaku malinowym :)


ORGINAL SOURCE- mam już mało tego żelu po prysznic, ale jest to mój ulubieniec za ten piękny kokosowy zapach. 
GLISS KUR- świetna odżywka bez spłukiwania. Idealnie pomaga rozczesać włosy i pięknie pachnie.


EQUILIBRA- odżywka unosząca włosy od nasady. Ma piękny zapach świetną konsystencję i super unosi włosy.
ZIAJA- INTI MA mogliście już o tym płynie czytać, więc wiecie, że jest wart uwagi :)


Mieliście coś z tych produktów ?



Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Muszę wrócić do tej odżywki z jedwabiem, bo ją uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię to masełko do ust :)
    zawsze mam go na szafce nocnej :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;)
    http://chmiiellu.blogspot.com/2014/04/sammydress-best-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  4. żele orginal source są moimi ulubionymi , tak jak i maski Kallos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nic z tych produktów, ale zachęciłaś mnie tą odżywką unoszącą włosy:) gdzie mogę ją dostać i w jakiej cenie?:) na Gliss kur-a czaje się już od bardzo dawna sama nie wiem dlaczego go jeszcze nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ją dostać stacjonarnie tutaj znajdź sklep w swoim mieście --> http://www.equilibra.pl/index.php?mode=sales a cena to około 20 zł :)

      Usuń
  6. Też uwielbiam ziaje intime, jest niezastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżwyki Gliss Kur`a w spray`u też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już dość dawno odżywkę z Glisskur i pamiętam, że miała bardzo przyjemny zapach i pomagała mi rozczesywać włosy :) Reszty jeszcze nie zdążyłam dorwać w swoje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gliss Kur, jest świetny :)Nivea malinowego nie miałam,a maska w moich planach zakupowych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam to masełko z nivea i mam ten sam lakier do paznokci :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na ten malinowy balsam do ust się czaję już jakis czas :D

    OdpowiedzUsuń
  12. maska kallos jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam odżywki w sprayu Gliss Kur jak i lakiery Bell. Nic innego z Twoich ulubieńców nie miałam, ale masełko do ust mnie kusi ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. oprócz lakierów to nic z tych rzeczy nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam Gliss Kur i bardzo mi pomaga rozczesać moją szopkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odżywkę Equilibra też polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice review, I really have to find a Keratin treatment for my hair!

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)