120



Witajcie!
Mam dzisiaj dla Was produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą APN COSMETICS.  Mianowicie jest to sól do kąpieli z serii Karaiby.

Informacje od producenta:

Aromatyczna sól do kąpieli karaiby zawiera ekstrakty z owoców egzotycznych, granatu i perły. Kąpiel w wodzie z dodatkiem soli skutecznie zmiękcza martwy naskórek i przygotowuje skórę do kolejnych zabiegów.

Cena:
9,90 zł/ 600g

Dostępność:
Storna producenta:
klik

Sklep:
klik

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Uwielbiam wszelkiego rodzaju sole do kąpieli, mają jedynie dawać mi ładny zapach. Nie wymagam dużo. Resztę czynników mają spełniać inne produkty. Sól fajnie rozpuszcza się w wodzie, ma piękny zapach, który pasuje do letnich dni. Utrzymuje się bardzo długo, a nawet przechodzi na nasze ciało. Faktycznie skóra po kąpieli z tą solą staje się mięciutka i przygotowana do reszty rzeczy. Szkoda tylko, że tą sól można zamówić jedynie przez internet.

Czy wrócę do tego produktu ?

Tak

Ocena:
9/10













Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Czytałam już ostatnio o tej soli i bardzo mnie kusi ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mnie taka sól się nie przyda bo nie mam wanny :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelakie sole do kąpieli na pewno rzucę okiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię sole, ale firmy nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach serii karaiby jest piękny, najlepszy ze wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tez kusi ta linia,ze względu na zapach :)
    ale niestety mam prysznic :((
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach mam inny, podzielam Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Soli do kąpieli jeszcze nigdy nie używałam ale ta wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszystko co kokosowe:)
    Pozdrawiam Niedzielnie i życzę udanego tygodnia :))
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo uwielbiam zapach kokosowych kosmetyków, zapraszam do mnie na bloga i zachęcam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sole do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)