117



Witajcie !

Mam dzisiaj dla Was produkt do pielęgnacji twarzy. Jest to krem na noc, który dostałam w ramach współpracy z marką

Informacje od producenta:

Odżywczy krem na noc i pod oczy z linii Evermatting Line LAMBRE doskonale nadaje się do pielęgnacji cery mieszanej i tłustej. Bogata receptura kremu pozwala na efektywną ochronę i odpowiednie odżywienie skóry podczas snu. 
Krem zawiera cenny olej arganowy, który doskonale nawilża, neutralizuje działanie wolnych rodników, działa przeciwzmarszczkowo i jest nizastąpionym źródłem witamin. Odżywczy krem Evermatting Line odbudowuje i wzmacnia strukturę cery, sprawiając, że staje się ona bardziej elastyczna. HYALUROSMOOTH™, który stanowi botaniczną alternatywę dla kwasu hialuronowego, zapewnia perfekcyjne wygładzenie zmarszczek i głębokie nawilżenie cery. Dzięki jego zdolnościom filmotwórczym krem odżywczy na noc i pod oczy doskonale nawilża i wygładza drobne zmarszczki. 
Nourishing night and under eye cream widocznie polepsza wygląd cery, rozświetlając i wyrównując jej koloryt. Delikatna konsystencja kremu z linii EVERMATTING pozwala używać go do pielęgnacji skóry wokół oczu. Krem efektywnie rozświetla cienie wokół oczu i niweluje opuchnięcia spowodowane zmęczeniem i nadmiarem wody w organizmie. Krem przyśpiesza gojenie się drobnych uszkodzeń na cerze i niweluje stany zapalne (również trądziku). 
Odżywczy krem na noc i pod oczy EVERMATTING LINE stanowi doskonałe rozwiązanie, kompleksowo dbając o skórę całej twarzy. Systematyczne stosowanie kremu powoduje znaczną poprawę wyglądu i promienność wypoczętej skóry. 

Sposób użycia: 
Stosować codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i okolice wokół oczu. Do demakijażu zaleca się stosowanie płynu micelarnego Micellar Cleansing Water EVERMATTING LINE. Nanieść krem opuszkami palców delikatnie masując. Należy uważać, aby nie wprowadzić kremu do worka spojówkowego. Widoczne rozświetlenie i poprawa kolorytu cery będą zauważalne już po kilku dniach stosowania. Jako krem pod oczy można używać zarówno na dzień, jak i na noc.


Cena:

55,90 zł/ 50 ml

Dostępność:
Lambre (klik)
Sklep Lambre (klik)

Co ja myślę na temat tego produktu ?

Słuchajcie pierwsze zacznę od opakowania bo bardzo podoba mi się pomysł ze złotą pompką. Dzięki temu z łatwością wydobywam produkt nie męcząc się przy tym. Dwie pompki starczają spokojnie na całą buzię. Konsystencja bardzo przyjemna, delikatna. Świetnie się rozprowadza. Podoba mi się to, że idealnie nadaje się pod oczy. Bardzo dobrze nawilża za co go kocham. Szybko się wchłania. Ma przyjemny zapach. Który bardzo długo utrzymuje się na skórze. Słuchajcie stosuję go codziennie na noc. Zauważyłam, że koloryt mojej skóry się wyrównał. Krem bardzo pomógł pozbyć mi się przebarwień potrądzikowych na skórze.
Nie dostałam uczulenie od niego, skóra nie piekła mnie po użyciu, nie zapchał mnie. Dosłownie ideał !

Ocena:

10/10














Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Ciekawy krem,jak skończę ukochany krem brzozowy,może się na niego skusze :)
    uwielbiam opakowania Lambre zawsze przyciągają wzrok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam pod oczy krem z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również postawiłam na Avon a dokładnie na Reversalist - odświeżoną wersję ;)

      Usuń
  3. No to już wiem , co dobrego pod oczy kupić ; ) Cena też całkiem przystępna ; ) Super aplikuje, i piękna buteleczka ; )
    Obserwuję ♥ Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie właśnie uświadomiłam że nic specjalnie pod oczy nie posiadam więc zajrzę pod Kliki :)A z samego wyglądu i opakowania jest naprawdę ładny, przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne opakowanie. Nigdy nie miałam tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko jest śliczne ,bo jest w wyjątkowe wzorki :3

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. produkty lambre i madame lambre bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi obiecująco, a do tego jakie piękne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego kremiku, obecnie stosuje z Oeparol i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z przebarwieniami potrądzikowymi to i ja miałam problem, a opakowanie bardzo wygodne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kremik :) Moje oczy są bardzo wrażliwe, więc jak już coś niepodrażniającego znajdę - staram się tego trzymać. Aktualnie mam krem z Tołpy, który świetnie nawilża i ma lekką konsystencję.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten dozownik. :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)