109



Witajcie!
Jak wiecie jakiś czas temu nawiązałam współpracę z EQUILIBRA oprócz odżywki, która jest moim ulubieńcem dostałam także malutkie kapsułki z kwasem hialuronowym.

Może przybliżę Wam co to jest kwas hialuronowy.
Kwas hialuronowy – glikozoaminoglikan (rodzaj polisacharydu), który występuje we wszystkich organizmach żywych i należy do najliczniejszej grupy związków mających identyczną budowę chemiczną tak u bakterii, jak i człowieka.

Zastosowanie:
Żele na bazie kwasu hialuronowego są stosowane do wypełnień ubytków w tkankach oraz służą do wypełnienia zmarszczek i powiększania ust oraz piersi. Ze względu na to, że kwas hialuronowy stopniowo wchłania się do organizmu, implanty na bazie żeli hialuronowych są nietrwałe, co powoduje, że zabiegi z ich użyciem trzeba powtarzać dwa do trzech razy w roku.
Kwas hialuronowy jest również składnikiem filmu łzowego, dlatego dużą popularnością cieszą się płyny do soczewek kontaktowych i krople do oczu zawierające sól tego kwasu (hialuronian sodu), łagodzące podrażnienia oka powstałe podczas noszenia soczewek kontaktowych i innych dolegliwości (np. zespół suchego oka).
Do niedawna używano w kosmetyce kwasu hialuronowego pozyskiwanego z produktów naturalnych (grzebienie kogucie, pępowina). Obecnie coraz częściej uzyskiwany jest onmetodami biotechnologicznymi.
Kwas hialuronowy stosowany jest również w ortopedii i stomatologii w leczeniu chorób i bólu stawów, np. śródstawowych uszkodzeń i zmian zwyrodnieniowo-wytwórczych.

Co ja myślę na temat kwasu hialuronowego, który otrzymałam w ramach współpracy.
Bardzo podoba mi się forma w jakiej ten kwas się znajduje. Jedna kapsułka wystarcz mi na cała twarz, fajnie nawilża. Najważniejsze, że po tym kwasie mnie nie wysypało. Bardziej mi pod pasował niż kwas potrójny. Na pewno zaopatrzę się w te kapsułki.

Zapraszam na stronę producenta:



Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze nigdy takich kapsułek ale podobne wyduję w Rossmanie :). Kiedyś muszę jakieś kupić i samemu przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy:)


    ps. a u mnie ? EYE PRINT na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kapsułki! Tego kwasu chyba nie zdarzyło mi się stosować :) Zapraszam na nowy post ♥ Byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nigdy, ale fajnie, że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam nigdy tych kapsułek z kwasem hialuronowym
    fajne takie malutkie na jakis wyjazd idealnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda :D Na wyjazd myślę że będą okej, ale wolałabym jednak używać zwykłego kwasu jako półproduktu

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie już sama forma kapsułek jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam takiego czegoś, ale ciekawy kształt.
    Fajny post.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście duży plus dla nich za formę kapsułki. Otworzy się użyje a reszta produktu nie ulega utlenianiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kwas hialuronowy w każdej postaci :)
    Pozdrawiam i spokojnych świąt życzę :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)