95


Witajcie!
Mam dzisiaj dla Was produkt związany z naszą skórą. Mianowicie czysty kwas hialuronowy potrójny z MANUFAKTURY KOSMETYCZNEJ.

Informacje od producenta:
Kwas hialuronowy nazywany jest fontanną młodości. Wygładza skórę, redukuje zmarszczki, przywraca elastyczność i intensywnie nawilża. Ponadto, kwas hialuronowy pobudza regenerację tkanek - łagodzi podrażnienia, przyśpiesza cofanie się zmian potrądzikowych (blizn, podrażnień, plam).
Kwas hialuronowy wykazuje silne działanie nawilżające, wygładzające, ujędrniające i przeciwstarzeniowe. Aplikowany na skórę łagodzi drobne zranienia, oparzenia a nawet wrzody.
Kwas hialuronowy działa silnie przeciwzapalnie i stabilizująco na strukturę tkanek, pobudza regenerację nabłonków. Zwiększa elastyczność naskórka i skóry, włókien kolagenowych i elastynowych. Poprawia migrację substancji pokarmowych do wnętrza komórek w tkankach, przez co ożywia skórę i poprawia wchłanianie innych substancji pielęgnacyjnych.

Dostępność:

Co ja myślę na temat tego produktu?
W czasie, gdy byłam młodsza borykałam się z trądzikiem. Gdy już się go pozbyłam zostały na moim jednym policzku okropne blizny potrądzikowe, z którymi miałam problem. Było mi je ciężko zakryć makijażem itd. Stosowałam różnego rodzaju kremy, toniki cuda i wianki, ale niestety nic mi nie pomagało... Uznałam, że muszę to zaakceptować i kupić lepszy korektor by to ukryć, ale gdy zaczęłam współpracę z Manufakturą Kosmetyczną dostałam od nich ten kwas. Pomyślałam dobra zaryzykuje, znając życie pewnie i tak mi nie pomoże. No i pierwszy tydzień używania i dosłownie nic nie widziałam. Dałam mu szansę i testowałam cały miesiąc. I jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Blizny się zmniejszyły w niektórych miejscach zniknęły, a tam gdzie były duże przebarwienia zostały małe prawie niewidoczne plamki. Minusem jest duże wysuszanie skóry. Więc gdy już go użyłam na noc rano musiałam mieć dobrze nawilżający krem. Szkoda też, że kwas jest w szklanej buteleczce i nie okłamujmy się do najtańszych nie należy :)

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:
7/10








Produkt otrzymałam w ramach współpracy z :



Zastrzegam sobie prawo do kopiowania zdjęć i umieszczania ich bez mojej zgody na innych portalach społecznościowych.

Powyższa recenzją powstała na bazie moich spostrzeżeń i nie została narzucona odgórnie przez firmę.

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Nie wiem czy to kwas Cię wysuszał, on ma właściwości nawilżające. Może przesadziłaś z częstym stosowaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, ale ja często mam tak, że jak coś po winno nawilżać to mnie wysusza i ciężko mi znaleźć coś nawilżającego więc to żadne zaskoczenie dla mnie :)

      Usuń
  2. Kasiu. wiele dobrego słyszałam o kwasie hialuronowym. Świetnie sprawdza się w kosmetyce. Sama używałam kremy z dodatkiem tego kwasu. O "potrójnym" pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba mam takie coś w swojej kosmetyczce hehe ale jeszcze nie odważyłam się tego użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej !
    A może skoro są problemy z dodawaniem bogów do obserwatorów, to będziemy się obserwować przez Google+?
    Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak niweluje blizny to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze czystego kwasu hialuronowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam blizny i plamy ale raczej sama jestem ich sprawczynią bo trądziku nie miałam nigdy za to czasem kilka intruzów, których nie umiałam zostawić w spokoju. Fajnie, że się sprawdził. Muszę zaoszczędzić i może wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę na oczy takie cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jak u mnie by sie sprawdzil :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki kwas z Biochemii Urody, ale na razie mnie nie zachwycił :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam właśnie ten kwas z ZSK. Jak dla mnie to właśnie ogromny plus że ten z manufaktury jest w szklanej butelce.
    Wysusza Ci skórę? kurczę.. a ja go właśnie kupiłam po to by nawilżyć twarz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie uzywałam,ale sama posiadam małe blizny po tradzik,może kiedyś zakupie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojoj, wysuszenie to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review !!

    http://giveawaydose.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że sobie poradził z twoimi problemami, ale szkoda też, że przy okazji wysuszył skórę :P Ja teraz mam na szczeście cerę w niezłym stanie, więc dobry nawilżający krem mi wystarczy jeśli chodzi o pielęgnacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie, jako dodatek do kremow ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używałam tego kwasu hialuronowego z MK i mi skóry nie wysuszał. Po nałożeniu kwasu po ok. pięciu minutach powinno się wsmarować krem. A najlepszym rozwiązaniem jest mieszanie z olejem arganowym. Wystarczą 2-3 kropelki olejku arganowego wymieszanego na dłoni z kwasem hialuronowym i po takiej mieszance na pewno byś czuła, że skóra jest mięciutka i nawilżona. Moim zdaniem ten kwas jest bardzo tani. W gabinetach kosmetycznych i sklepach kosztują ok.100-200zł (oczywiście cena wymyślona z kosmosu) a ten z tego co wiem kosztuje 15ml-12zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze uzylam po nim kremu. Niestety na mnie nie dzialal tak jak na Ciebie.

      Usuń
  18. Może się na niego skuszę,lubię stosować kwasy:)Obserwuję i serdecznie zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)