98



Witajcie!

Mam dzisiaj dla was produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą NATKO. Mianowicie mowa tutaj o balsamie na szorstką skórę. 

Informacje od producenta:

Balsam na suchą, zrogowaciałą skórę. Skutecznie nawilża i zmiękcza skórę suchą, objętą rogowaceniem. Zawarta w balsamie gliceryna tworzy na skórze ochronną warstwę, a alantoina działa regenerująco, zmiękcza, powoduje elastyczność i miękkość skóry. Regularne stosowanie balsamu na okolice łokci, kolan, skórę dłoni i stóp przywróci im gładkości i miękkość. Balsam zawiera również pantenol, który intensywnie nawilża skórę, wygładza i łagodzi podrażnienia. Tylko do stosowania zewnętrznego! Producent: Iris Cosmetic, Germany

Cena:
 14 zł/ 250 ml
Co ja myślę na temat tego produktu?
Po pierwsze duży plus za pudełeczko. Balsam jest solidnie zamknięty i mam pewność, że wydobędę go do samego końca. Przez ostatni czas stosowałam go regularnie. Przydał się w odpowiednim momencie kiedy to miałam bardzo mocno wysuszoną skórę na nogach, a brakowało mi czegoś mocnego do nawilżania.  Balsam ma bardzo fajną kremową konsystencję. Zapach jest przyjemy i bardzo go polubiłam.  Jeśli chodzi o nawilżanie. Balsam może nie nawilża jakoś powalająco, ale zauważyłam zmianę na mojej skórze i faktycznie jest nawilżona, ale dla mnie jeszcze jest za mało więc daję szanse balsamowi przez kolejne tygodnie. Szybko się wchłania i nie powoduje uczucia tłustej warstwy na skórze. 


Ocena: 

8/10

Czy wrócę do tego produktu ? 
Tak

Oficjalna strona Natko: Natko ZAUFAJ JAKOŚCI
Sklep: NATKO
Fanpage: Natko na fb :)








Zastrzegam sobie prawo do kopiowania zdjęć oraz treści.
Produkt otrzymałam w ramach współpracy, ale opinia została napisana rzetelnie i nie została narzucona odgórnie przez producenta.

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Nie znam tego produktu :)
    może się kiedyś skusze :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe opakowanie i sam produkt zapowiada sie interesująco

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie nie przyciąga ,ale produkt bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, opakowanie rzeczywiście fajne. Przydałby mi się taki balsam na łokcie i kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale ciekawa jestem tego balsamu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. już tyle przeczytałam opinii na temat ich kosmetyków, że pasuję kupić w końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu.
    Kasie weź zwiększ czcionkę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja właśnie mam ten balsam ;) od razu po nim moje mega szorstkie kolana robią się cudowne ;) niestety efekt nie jest na zawsze ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ale zapowiada się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tego produktu ale chętnie się przyjrzę mu bliżej ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam go już i mam na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)