93

Witajcie !
Mam dzisiaj dla Was produkt związany z pielęgnacją skóry twarzy z firmy ZIAJA!

Informacje od producenta:
Maska z glinką żółtą (5%) przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Skutecznie łagodzi podrażnienia dzięki zawartości glinki żółtej, będącej naturalnym surowcem z grupy minerałów ilastych, bogatym źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 60%), glinu (około 20%) i żelaza (około 7%). Zawiera magnez, potas, fosfor oraz wapń. Prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek. Redukuje szorstkość naskórka dzięki zawartości ECO - certyfikowanego oleju Canola - czyli oleju rzepakowego, bogatego w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek. ECO - certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka. Obecność w składzie witaminy C rozjaśnia i poprawia koloryt naskórka. Wspomagając proces wytwarzania i regeneracji kolagenu, spowalnia starzenie się skóry, a prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.

Sposób użycia:

 2 - 3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski. Zmyć letnią wodą po około 10 - 15 minutach.

Skład: 

Aqua, Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Illite, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Titanium Dioxide, Panthenol, C12-15 Alkyl Benzoate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Diazolidinyl Urea, Parfum, Citric Acid. 

Cena:

 ok. 1,50zł / 7ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Zużyłam już 3 saszetki i dokładnie kończę 4.
Maseczka jest w porządku, nie robi jakiegoś mega szału, ale jest takim średniaczkiem. Zauważyłam wygładzenie skóry, zredukowała szorstkość naskórka, ładny zapach, idealne konsystencja, tania, bardzo wydajna ( cała saszetka starczyła mi na 3 razy). Minusem jest to, że te wszystkie zalety nie utrzymują się za długo na skórze. Pomaga skórze w oddychaniu. Uwielbiam robić tą maseczkę na wieczór bo później o wiele lepiej mi się śpi. Zauważyłam delikatne nawilżenie, ale to przy regularnym stosowaniu i dopiero efekt widać po paru razach. Mam trochę blizn potrądzikowych na okolicach prawego policzka. Zauważyłam, że przy regularnym stosowaniu maseczki, te blizny zaczęły się redukować, a mój koloryt skóry wyrównywać. 

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena: 
6/10







Zastrzegam sobie prawo do kopiowania tekstu oraz zdjęć z powyższego postu. 

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. bardzo lubię maseczki z Ziaji, ale tek akurat nie miałam ;) pozdrawiam i zapraszam do siebe http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna jest,miałam i kupuję ją dość często

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z ziają mam jakieś średnie przeżycia. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie maseczki z ziajki :)
    ale ostatnio moja ulubiona to maseczka z Perfekty z witaminą C
    polecam :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, chyba powinnam skorzystać, skoro redukuje blizny po trądziku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za maseczkami od Ziaji... Kompletnie żadnego działania nie zauważyłam po stosowaniu różnych wersji :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie ją wypróbuję bo jeszcze nie miałam okazji jej użyć :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy, są tanie i dobre.
    Jednak tej maseczki jeszcze nie miałam, chyba się za nią będę musiała rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię maseczki Ziai, ale tej jeszcze nie próbowałam :) Dla mnie każda jest odstresowująca, haha:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczki z Ziai-dobre i tanie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystkie maseczki z Ziai i bardzi często je używam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Źóltej glinki jeszcze nie testowałam (tylko zieloną), ale cena jest niska więc warto wypróbować. :) Co do efektów: po żadnej z testowanych przeze mnie maseczek efekty nie utrzymywały się dłużej niż 1, góra 2 dni wiec to chyba normalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami warto nalozyc taka maseczke :)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię glinki ziaja, najbardziej szarą:) tą kiedyś miała moja mama, ja jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w zapasach maski z Ziai, ale jeszcze ich nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam maseczki oczyszczającej Ziaja. Jestem bardzo zadowolona z efektów :) Tej nie miałam okazji przetestować...

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)