204



Instagram

Witajcie kochani!

Dzisiaj mam dla Was Vivalis, Batiste, Dry Shampoo (Suchy szampon) (rózne rodzaje)





Informacje od producenta:
Suchy szampon, który błyskawicznie zapewnia jedwabiście miękkie, pachnące włosy bez użycia wody. Do wszystkich typów włosów. 

Skład:
Butane, Isobutane, Oryza Sativa (rice) Starch, Propane, Alcohol Denat., Parfum (fragrance), Coumarin, Distearyldimonium Chloride.

Cena:
15 zł/ 150ml



Co ja myślę na temat tego produktu ?
Moją ulubioną wersją jest wariant wiśniowy, ale przy ostatniej promocji w biedronce postanowiłam wypróbować inne wersje zapachowe. Szampon to rozwiązanie na dni kiedy jestem tak strasznie leniwa, że nie chce czeka, aż moje włosy wyschną, ale chce piękne puszyste włosy z delikatnym uniesieniem. Mój kolor włosów jest wręcz czarny więc przy takich produktach zależy mi na tym, żeby nie pozostawiał na moich włosach brzydkiej białej/ siwej powłoczki. Na szczęście nie ma takich efektów. Szampon działa w zaskakująco szybkim czasie i idealnie odświeża włosy. Unosi je od nasady. Ale pamiętajcie suchy szampon nigdy nie da tak świetnego efektu jak przy idealnym oczyszczeniu skóry głowy ;)

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10





Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Ja nijak nie mogę się przekonać do tych suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem ich fanką. Ale mam dwie sztuki w razie czego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie -nie lubie tych szamponów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jestem jedyna, która go jeszcze nie miała.. Muszę w końcu to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam Blush ale zapach mi nie przypadł do gustu teraz mam Wild wersje mała do kosmetyczki jest ok a najbardziej to lubie Cherry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam w biedronce i czeka na swoją kolej, wykańczam Isanę

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle opinii już słyszałam, że chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie probowalam zadnego suchego szamponu, ale o tej marce slyszalam juz wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kilka razy, na innych blogach, czytałam o tych suchych szamponach. Ciekawi mnie to, jak działają i na pewno się w jeden zaopatrzę. Nawet widziałam jeden w Biedronie ostatnio, ale jakoś tak nie byłam przekonana. Teraz z chęcią spróbuję, bo wszystkie opinie o nim są bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie jakoś suche szampony nie przekonują :( Moje włosy wyglądają jeszcze gorzej po użyciu więc ratuję się codziennym myciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go zdobyć, bo się spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również polecam ten produkt :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie mogę używać suchych szamponów, chociaż bardzo bym chciała, bo stałyby się wybawieniem nie raz dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa ich :)


    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kusi mnie ich zakup, może kiedyś się do nich przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze ich nie miałam, może kiedyś.. :P

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)