217




Instagram


Hej hej hej robaczki !
Dzisiaj mam dla Was kolejny konkurs !
Wszystkie nagrody przez długi czas zbierałam są nowe, większość miałam i się świetnie u mnie sprawdzały.

Konkurs będzie trwał od dnia  16 sierpnia 2014 do dnia 30 września 2014



1.Sponsorem nagród jestem ja właścicielka bloga Veneaa.



2.Ogłoszenie wyników nastąpi do tygodnia czasu od 

zakończenia konkursu.



3. Aby losowanie się odbyło potrzebne jest minimum 50 

zgłoszeń. 

4. Nagrodę wysyłam jedynie na terenie Polski.

5. Wszystkie koszta przesyłki pokrywam ja.

6. Jeśli jesteś osobą niepełnoletnią musisz uzyskać zgodę 

rodzica lub opiekuna.

7. Zgłoszenia przyjmuję tylko i wyłącznie pod tą notką, na 

blogu. 

W rozdaniu wygrywa jedna osoba.

Do wygrania jest :









Warunki wzięcia udziału w konkursie :



OBOWIĄZKOWE:



- Być publicznym obserwatorem mojego bloga 

- Umieścić baner konkursowy na swoim blogu 

- Odpowiedzieć na pytanie : "Dlaczego to własnie Ty masz zostać 


zwycięzcą konkursu?"


DODATKOWO żeby zwiększyć swoje szanse na wygraną możesz :

- Polubić Veneaa na Facebook'u (2 losy)


- Zaobserwować mnie na INSTAGRAMIE ( 2 losy )
Instagram

- Napisać osobną notkę na swoim blogu o rozdaniu ( 5 losów)
- Wspomnieć o rozdaniu w notce (2 losy)
- Udostępnić baner konkursowy na Fb (3 losy )
- Polubić zdjęcie konkursowe na Fb (1 los )

Łącznie do zdobycia jest 18 losów. 



Wzór formularza zgłoszeniowego :
OBOWIĄZKOWE:

E-mail: 
Obserwuję jako:
Baner konkursowy : Link
Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?:
DODATKOWO
Lubię Veneaa na fb jako :
Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:
Osobna notka : Tak link/ Nie 
Wspomnienie o rozdaniu w notce : Tak link/ Nie

Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:
Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : 



UWAGA!


Jeśli warunki obowiązkowe nie zostaną spełnione, a 

warunki dodatkowe tak, takie osoby nie są brane pod 

uwagę w konkursie. Pamiętajcie by spełnić wszystkie 

warunki OBOWIĄZKOWE.




Baner do pobrania :



Udostępnij ten post

76 komentarzy :

  1. Życzę powodzenia:) fajne nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny konkurs i super nagrody! szkoda ze u USA miszekam tako bym wziela udzial :)

    pozdrawiam

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagrody są świetne! Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. E-mail: monyramala@gmail.com
    Obserwuję jako: Monika N
    Baner konkursowy : http://monyrka.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Wiele z tych kosmetyków nie znam, a z chęcią bym się z nimi zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narazie życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. E-mail: blogerka1996@gmail.com
    Obserwuje jako: Angelika K
    Baner konkursowy: http://bloggerka1996.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie ,,Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?"
    Powinnam zostać zwycięzcą konkursu, ponieważ bardzo chciałabym przetestować nowe kosmetyki z nagrody i może znalazła swoich nowych ulubieńców.
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na Fb jako: Angelika Kamińska
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: andzia6996
    Osobna notka: Tak http://bloggerka1996.blogspot.com/2014/08/konkurs-na-blogu-veneaa.html
    Wspomnienie o rozdaniu w notce: Tak http://bloggerka1996.blogspot.com/2014/08/konkurs-na-blogu-veneaa.html
    Udostępnienie baneru konkursowego na Fb jako: Angelika Kamińska
    Lubię zdjęcie konkursowe na Fb jako: Angelika Kamińska

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam bloga, powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. E-mail: justyna_wacowska@op.pl
    Obserwuję jako: Justyna Wacowska
    Baner konkursowy : http://kobietatestuje.blog.pl/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: A kto by nie chciał wygrać takiej wielkiej paki? Ja na pewno! Widzę tu kosmetyki, których nie znam, a super byłoby je przetestować :D
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Justyna Wac i Kobiecym okiem
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie posiadam Insta
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Justyna Wac https://www.facebook.com/justyna.wacowska/posts/776117095765537
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Justyna Wac

    OdpowiedzUsuń

  9. E-mail: sweet6663@interia.pl
    Obserwuję jako: Kinga Bylina
    Baner konkursowy : http://rytmmojegozycia.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Jestem blogerką, która przede wszystkim pisze o kosmetykach, więc taka mega paka nowości to dla mnie po prostu raj na Ziemi :) Ponad to jestem z Tobą już od dawna, więc masz pewność, że nie opuszczę Cie po ogłoszeniu wyników :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Kinga Bylina oraz jako Rytm Mojego Życia
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Rytm Mojego Życia : https://www.facebook.com/avonkonsultantkalubelskie/posts/762686650462074
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Rytm Mojego Życia

    OdpowiedzUsuń
  10. E-mail: angela320@vp.pl
    Obserwuję jako: ciaach
    Baner konkursowy : http://healthylifestyleisthebestremedy.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: bardzo chciałabym wygrać, gdyż widzę tutaj wiele kosmetyków o ktorych czytałam same pozytywne opinie a niestety ich nie miałam. chciałabym je w końcu wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamieść informacje o rozdaniu pod tymi adresami :
    http://www.bangla.pl/rozdania?sid=bg6tssucp4ms957mhhsdekqhf3
    http://urodaizdrowie.pl/category/rozdania-blogerek
    https://www.facebook.com/groups/270626756420795/?ref=ts&fref=ts
    https://www.facebook.com/groups/1474150136155909/?ref=ts&fref=ts
    https://www.facebook.com/groups/355119717960440/?ref=ts&fref=ts
    Powinno pomóc w znalezieniu chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. E-mail: bernadetaaa@interia.pl
    Obserwuję jako:Benia besia
    Baner konkursowy : -
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Lubię odkrywać i dawać swojej skórze kosmetyczne skarby. Tutaj takie odkryłam, dlatego do konkursu się zgłaszam licząc, że moja skóra zasmakuje w tych cudeńkach. Wiele tu nowości dla mnie widzę :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako :Bernadeta Bomba
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:-
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:Bernadeta Bomba
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Bernadeta Bomba
    https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/754905794570249

    OdpowiedzUsuń
  13. E-mail: Marylek19@wp.pl
    Obserwuję jako:Renata Grocholska
    Baner konkursowy:-
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwyciężcą konkursu?: Ponieważ chętnie przetestuję owe produkty i podzielę się uwagami i ich działania.Opis jest imponujący,ale kto wie ile w tym prawdy:)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako: Renata Grocholska
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:-
    Osobna notka: Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce: Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:Renata Grocholska https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/608691362581717

    OdpowiedzUsuń
  14. E-mail: IzabelaRx@code-logic.pl
    Obserwuję jako: Izabela Rx
    Baner konkursowy : Link https://www.facebook.com/IzabelaRxx/posts/319958881499503
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Ngdy nie wygrałam tak porzadnej nagrody, chciałabym mieć taka miła kosmetyczna niespodzianke na urodziny. Kocham testować rózne nowinki (nowości) (jak dla mnie). Sprawia mi to usmiech na twarzy.
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Izabela Rx
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: -
    Osobna notka : link/ Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Tak link/ Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:https://www.facebook.com/IzabelaRxx/posts/319958881499503
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Izabela Rx

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia dla wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. E-mail: wlosovelove@o2.pl
    Obserwuję jako: włosovelove.
    Baner konkursowy : http://wlosovelove.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Nie miałam większości tych kosmetyków i z chęcią bym je przetestowała i napisała o nich rzetelną recenzję. Najbardziej jestem ciekawa kamuflażu z Catrice a nie mam do niego dostępu.
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Syndia D.
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie
    Osobna notka : NIE
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : NiE

    OdpowiedzUsuń
  17. E-mail: iw.wlod@gmail.com
    Obserwuję jako: Iwona Wlodarczyk
    Baner konkursowy : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=715541498517274&id=100001842921888
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Dlatego, że jestem kosmetykoholiczką, a zbliżają się moje urodziny i to byłby najmilszy prezent urodzinowy ever :) rodzina kosmetyków mi nie kupuje bo twierdzą, że mam wystarczająco ;) a przecież nigdy nie jest! :P
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Iwona Włodarczyk
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: NIE
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Iwona Włodarczyk
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Iwona Włodarczyk :)

    OdpowiedzUsuń

  18. E-mail:
    Obserwuję jako:Naughty Girl
    Baner konkursowy : http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: ponieważ jestem kosmetykoholiczką i każde nowe kosmetyki powodują, że mam ochotę skakać z radości, no i nie znam kilku produktów, więc miałabym okazję wypróbować, a te znane na nowo użyć ;)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako :Naughty Girl
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:giovannajoanna
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:https://www.facebook.com/naltygerl/posts/525383897594621
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Naughty Girl

    OdpowiedzUsuń
  19. E-mail: emibloguje@wp.pl
    Obserwuję jako:Emibloguje
    Baner konkursowy : Link http://emibloguje.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Ponieważ uwielbiam wszelakie kosmetyczne nowości które chętnie bym przygarnęła i przetestowała :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako :Emibloguje
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:nie
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:Emibloguje
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Emibloguje

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. E-mail: monisp77@wp.pl
    Obserwuję jako: Monika Płocharczyk
    Baner konkursowy : Nie mam bloga
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Uwielbiam kosmetyki i jak używam je to zawsze do końca. Ponadto jestem osobą bardzo wpływową i jeśli wygram to zaproszę grono znajomych i przyjaciół, którym zareklamują otrzymane kosmetyki a i na pewno też podzielę się też z nimi, zwłaszcza, że mam wśród znajomych takie koleżanki, które nie stać nawet na drobny kosmetyk bo żyją od miesiąca do miesiąca i to bardzo skromnie.
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Monika Marcinowska Płocharczyk
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: monisp77
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce :Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:https://www.facebook.com/profile.php?id=100007260463964
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Monika Marcinowska Płocharczyk

    OdpowiedzUsuń
  22. E-mail: fabryczna23@onet.eu
    Obserwuję jako: Fabryczna
    Baner konkursowy : http://zakupowafabryczna.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Ponieważ widzę sporo kolorówki tutaj, którą uwielbiam ^^
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako :Zakupowa Fabryczna
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Zakupowa Fabryczna

    OdpowiedzUsuń
  23. E-mail: kasia30121991@interia.pl
    Obserwuję jako:Katarzyna Krzos
    Baner konkursowy : http://kasiowetestowanie.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Jako blogerka szukam dla siebie nowych wyzwań testerskich.Uwielbiam i ubóstwiam kosmetyki,więc z miłą chęcią biorę udział w konkursach i rozdaniach. Poznawanie nowych produktów daje mi wiele możliwości i sprawia,że czuję się spełniona w tym,co robię i piszę w moich recenzjach. Blogowanie jest dla mnie bardzo ważną częścią mojego życia. Bardzo chciałabym wygrać rozdanie,bo widzę wiele rewelacyjnych rzeczy,które zasługują na uwagę na moim blogu:)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Katarzyna Sara Krzos
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: Nie
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Katarzyna Sara Krzos https://www.facebook.com/katarzyna.krzos1991/posts/699924303410799
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Katarzyna Sara Krzos

    OdpowiedzUsuń
  24. E-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com
    Obserwuję jako: Rudaaa12
    Baner konkursowy : www.rudaa12.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: A właściwie.... dlaczego nie? :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : rudaa12.blogspot.com
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie
    Osobna notka : nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : nie
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=766744726716508&id=504313922959591

    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : rudaa12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. E-mail: oliwia.mirowska@onet.pl
    Obserwuję jako: Oliwia Mirowska
    Baner konkursowy : http://livienn-uroda.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Powinnam wygrać, ponieważ mam bzika na punkcie kosmetyków, a każdy przetestowany będzie potem miał osobną recenzję na blogu :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Oliwia Mirowska
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: whitefile
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Oliwia Mirowska

    OdpowiedzUsuń
  26. E-mail: braggaxyz@gmail.com
    Obserwuję jako: Braggaxyz
    Baner konkursowy : -
    Chciałabym wygrać, ponieważ uwielbiam rozpieszczać moje ciało i skórę, kocham testować nowości (a w tym rozdaniu jest dużo nieznanych mi kosmetyków:) ) i wracać do swoich ulubionych produktów :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Ada Bury
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/289990471184878
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Ada Bury

    OdpowiedzUsuń
  27. E-mail: edytka249@poczta.onet.pl
    Obserwuję jako: Edyta H.
    Baner konkursowy : allthesnuff.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Bo jak nie ja, to kto?
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Edyta Hendzel
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: tarxjant
    Osobna notka :Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: -
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Edyta Hendzel

    OdpowiedzUsuń
  28. E-mail: agnieszkawinciorek92@gmail.com
    Obserwuję jako: Agnieszka Winciorek
    Baner konkursowy : http://liveagi.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Do tej pory nie miałam możliwość skorzystania z dużej większości tych kosmetyków. Bardzo chętnie bym je zrecenzowała. Jestem pewna, że zamieściłabym informacje o wszystkich moich spostrzeżeniach związanych z tymi kosmetykami. Najbardziej interesuje mnie maska Arganowa Kallosa i płyn micelarny Garniera. Jestem ciekawa rezultatów wykorzystania tych produktów. Dodatkowo jestem ukrytą fanką tego bloga, bo wcześniej nie miałam konta na gmail i teraz dopiero mam możliwość zostawiać komentarze. Pozdrawiam ;-)

    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Agnieszka Winciorek
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie
    Osobna notka : NIE
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: tak
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : tak

    OdpowiedzUsuń
  29. E-mail: WIZAZ.SZPROTAWA@GMAIL.COM
    Obserwuję jako: PAULA-VISAGE
    Baner konkursowy : PAULA-VISAGE.BLOGSPOT.COM - PASEK BOCZNY Z PRAWEJ :)
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?:
    JESTEM WIZAŻYSTKĄ I PRODUKTY, KTÓRE SĄ DO WYGRANIA SAMA NAMIĘTNIE STOSUJĘ I POLECAM :) DZIŚ POJECHAŁAM KAWAŁ DROGI DO NATURY M.IN. PO KAMUFLAŻ CATRICE (który miaby posłużyć za bazę pod cienie) ORAZ KOREKTOR KOBO (uwielbiam go!) ALE NIESTETY NIE MIELI AKTUALNIE TYCH PRODUKTÓW :( ODPALAM KOMPA A TUTAJ SUPER ROZDANIE, AŻ ŻAL NIE WZIĄĆ UDZIAŁU :)) kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije :)) KOLEJNA SPRAWA - ALTERRA <3 KOCHAM PRODUKTY TEJ MARKI, PONIEWAŻ SĄ NATURALNE I BOSKO PACHNĄ, ROZŚWIETLACZ HIGH BEAM OD DAWNA SIĘ NAD NIM ZASTANAWIAM, ZIAJA BLOKER BAARDZO LUBIĘ, EYELINER, PŁYN MICELARNY - TO COŚ, CZEGO NIGDY NIE BRAKUJE NA MOJEJ TOALETCE. MIŁO BY BYŁO WYGRAĆ SWOJE UKOCHANE KOSMETYKI :) NA PEWNO SIĘ NIE ZMARNUJĄ TO MOGĘ OBIECAĆ ZADBAM O NIE :) ŚCISKAM!

    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : PAULA CHUDA
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: PAULAVISAGE
    Osobna notka : NIE
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : NIE

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: PAULA CHUDA
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : PAULA CHUDA

    OdpowiedzUsuń
  30. E-mail: nosowskapaulinadominika@gmail.com
    Obserwuję jako: Paulina Dominika N.
    Baner konkursowy: www.bunia-xoxo.blogspot.com - pasek boczny z lewej strony

    *Dodatkowo*
    Lubię Veneaa na Facebooku jako: Paulina Dominika Nosowska
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: bunioslawwspanialy
    Osobna notka: nie
    Wspomienie o rozdaniu w notce: nie
    Udostępnienie baneru konkursowego na Facebooku jako: Paulina Dominika Nosowska
    Lubię zdjęcie konkursowe na Facebooku jako: Paulina Dominika Nosowska

    Odpowiedź na pytanie "Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?":
    Dlaczego? To oczywista sprawa. Jestem kosmeto-maniaczką. Wszystkie kosmetyki które kupuje są traksowane jak.. moje dzieci. Dosłownie. Poza tym interesuje się wizażem więc nowe kosmetyki to podstawa. Lubię testować nowości. Powiem tyle, że gdybym wygrała te kosmetyki z pewnością czułyby się w moim kuferku bezpiecznie. ♥ Poza tym bardzo lubię produkty od Ziaji, Rimmel i nie tylko. Z pewnością taka paczuszka uzupełniłaby moje zapasy a ja zaoszczędziłabym w ten sposób na nowy sprzęt foto oraz na prawo jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. E-mail: sylwciaa123@wp.pl
    Obserwuję jako: sylwia s
    Baner konkursowy : Link http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu? Ponieważ żadnego z tych produktów nie miałam okazji testować i chętnie bym je wypróbowała. lubię poznawać kosmetyki różnych firm,mam na ich punkcie bzika :)

    Lubię na Facebooku jako:Sylwia Sobierajeicz

    OdpowiedzUsuń
  32. E-mail: dodus89@wp.pl
    Obserwuję jako: Galimatias Lilki
    Baner konkursowy : http://galimiatias-lilki.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: może to banalnie zabrzmi, ale jestem uzależniona od chemii, i nigdy w życiu nic nie wygrałam w konkursach
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Donata M
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie
    Osobna notka : nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako

    OdpowiedzUsuń
  33. E-mil: passionapartoflife@gmail.com
    Obserwuję jako: Anna P.
    Baner konkursowy: http://passionapartoflife.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Uważam, że powinnam zostać zwycięzcą konkursu, ponieważ znam kilka produktów i uważam je za dobre, kilka chciałbym kupić, bo wiele dobrego o nich słyszałam, a pozostałe są mi nieznane i bardzo chciałabym je przetestować.
    Lubię Veneaa na FB jako: Passion A Part Of Life
    Obserwuje Veneaa na Instagramie jako: passion_a_part_of_life
    Osobna notka: http://passionapartoflife.blogspot.com/2014/08/rozdanie-u-veneaa.html
    Wspomnienie o rozdaniu w notce: http://passionapartoflife.blogspot.com/2014/08/rozdanie-u-veneaa.html
    Udostępniłam baner na FB jako: Passion A Part Of Life
    Lubię zdjęcie konkursowe na FB jako: Passion A Part Of Life

    Jestem publicznym obserwatorem, umieściłam baner na blogu, w notce i na fb. Polubiłam na fb i Inst.

    OdpowiedzUsuń
  34. E-mail: atula.blogspot@gmail.com
    Obserwuję jako: Agata Fedko
    Baner konkursowy : http://www.agatapiszeee.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?:.....fajne nagrody a że uwielbiam kosmetyki to chciałabym je wygrać i tyle!!

    OdpowiedzUsuń
  35. E-mail: karuss96@o2.pl
    Obserwuję jako: nieidealniezidealnizowana
    Baner konkursowy : http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Nie będę oryginalna, bo bardzo ciężko odpowiedzieć na to pytanie.
    Wiele z tych kosmetyków znam z różnych blogów, czy stron i bardzo mnie ciekawią. Chciałabym je przetestować, ponieważ jakoś nie weszły jeszcze na moją drogę. Z całej puli wyłącznie blokera z Ziaji mogłam wypróbować. Ostatnio zaczęłam swoje włosomaniactwo, więc arganowa maska z Kallosa jest jak najbardziej na mojej chciej liście, jak i szampon z Alterra. Obecnie testuję z Alterry granatowy szampon. Może to dziwne, ale jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z Kobo, a jestem ich bardzo ciekawa. Micelek z Garniera jest na każdym blogu, więc i jak bym chciała w końcu przekonać się, czy jest lepszy od bebeauty.

    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Karolina Rogala
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: -
    Osobna notka : NIE
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : NIE

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Karolina Rogala, https://www.facebook.com/nieidealniezidealizowana/posts/965739380122794
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Karolina Rogala

    OdpowiedzUsuń
  36. E-mail: terenia1234mk@interia.pl
    Obserwuję jako: Teresa Mk
    Baner konkursowy : http://terereniamk.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Hmmm.. Dlaczego Ja ? ;> Bo kto jak nie ja :D haha żartuję :)
    Chciałabym wygrać, ponieważ z wieloma z tych kosmetyków nie miałam w ogóle do czynienia. Uwielbiam testować wszelakie nowości! Poza tym jak to mówią.. próba nie strzelba - aa nuż się uda :)
    Kto nie ryzykuje nie pije szampana :D więc z przyjemnością biorę udział.. ;d Nagrody tego warte :D :P

    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Teresa Mk
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie
    Osobna notka : Tak http://terereniamk.blogspot.com/2014/09/aby-wziac-udzia-nalezy-byc-publicznym.html
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Tak http://terereniamk.blogspot.com/2014/09/do-wygrania-zestaw-widoczny-na-zdjeciu.html

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1457234391231622&id=100008352240094
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Teresa Mk

    OdpowiedzUsuń
  37. E-mail:
    Obserwuję jako: Ewka501
    Baner konkursowy : http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Ponieważ z całego zestawu miałam tylko dwa kosmetyki, więc bardzo chętnie poznałabym resztę, a później podzieliła się swoją opinią na ich temat z innymi. Dodatkowo jako osoba ucząca się mam dość skromny budżet, a kosmetyki kuszą mnie strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. E-mail: kosmetykiemm@gmail.com
    Obserwuję jako: Emm Blog
    Baner konkursowy : http://www.kosmetyki-emm.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?:Hm... A dlaczego nie... wszak życie jest tak nieprzewidywalne, takie skomplikowane a zarazem proste w swojej istocie, być może właśnie ono pozwoli mi otrzymać taki wspaniały prezent. Jeśli tak będzie ok, jeśli nie pogratuluję innemu zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. E-mail: moonikak1@tlen.pl
    Obserwuję jako: Monika wróblewska
    Baner konkursowy : http://testuje-i-pisze-prawde.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: wybierz mnie, bo jeszcze nigdy nic nie wygrałam :(
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Monika Wróblewska
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:----
    Osobna notka : Tak http://testuje-i-pisze-prawde.blogspot.com/2014/09/konkurs-u-veneaa.html
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Tak http://testuje-i-pisze-prawde.blogspot.com/2014/09/konkurs-u-veneaa.html

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako :

    OdpowiedzUsuń
  40. E-mail: ankka15@vp.pl
    Obserwuję jako: Anna B
    Baner konkursowy : Link http://mariamagdalena23.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Dlatego że do wygrania są produkty których jeszcze nie miałam i chętnie bym przetestowała, pozatym jeszcze nigdy nic nie wygrałam :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : mariamagdalena23
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie mam insta
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: mariamagdalena23
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : mariamagdalena23

    OdpowiedzUsuń
  41. E-mail: epelka96q@wp.pl
    Obserwuję jako: Eliza P
    Baner konkursowy : ewliened.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Ponieważ zbliżając się moje 18 urodziny i miło by było dostać pudełko kosmetyków, na które niekoniecznie byłoby mnie obecnie stać, a które chciałabym przetestować :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Eliza P...
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: ellizap
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    OdpowiedzUsuń
  42. OBOWIĄZKOWE:
    E-mail: paula231331@wp.pl
    Obserwuję jako: Paulaa K.
    Baner konkursowy : http://codobregodzis.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Powinnam zostać zwycięzcą konkursu ponieważ chciałabym przetestować kosmetyki które można wygrać :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Origami modułowe, papierowa wiklina i inne
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: -
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: -
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Origami modułowe, papierowa wiklina i inne

    OdpowiedzUsuń
  43. E-mail: swiaturody159@gmail.com
    Obserwuję jako: swiaturody159
    Baner konkursowy : http://swiaturody159.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Bardzo lubię testować noe produkty, a te które są do wygrania szczególnie przykuwają moją uwage. Warto spróbować, a może uda sie coś wygrać.. ;)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Świat Urody
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: NIE
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : NIE

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Świat Urody
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Świat Urody

    OdpowiedzUsuń
  44. OBOWIĄZKOWE:

    E-mail: letyourhairdown@gmail.com
    Obserwuję jako: Essalii
    Baner konkursowy : http://letyourhairdown00.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: chciałabym go wybrać, ponieważ jako studenta nie stać mnie na kupno wszystkiego co chciałabym wypróbować :P
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Ania Kl
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Tak http://letyourhairdown00.blogspot.com/2014/09/2-szampon-babydream.html

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: https://www.facebook.com/pages/Take-care-of-your-hair/379073612257698?ref=hl#
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : NIE

    OdpowiedzUsuń
  45. E-mail: kasdwaraz@gmail.com
    Obserwuję jako: rudy włos
    Baner konkursowy : http://rudywlos.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: W zestawie są kosmetyki, do których nie mam dostępu KOBO, Catrice i Essence, z wielką chęcią bym je przetestowała.
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Kasia S
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: rudy_wlos
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : nie

    OdpowiedzUsuń
  46. E-mail: anettblii@gmail.com
    Obserwuję jako: Aneta Blicharska
    Baner konkursowy : http://glamorousanette.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Wygrana byłaby możliwością przetestowania nowych produktów. Bardzo by mnie uszczęśliwiła wiadomość, że to właśnie mi się udało...w końcu :)
    Lubię Veneaa na fb jako : Żaneta Bliska
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Tak http://glamorousanette.blogspot.com/2014/09/rozdanie.html
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Żaneta Bliska

    OdpowiedzUsuń
  47. E-mail: madziara7137@interia.pl
    Obserwuję jako: whitechocolateflower
    Baner konkursowy : www.whitechocolateflower.blogspot.com pasek boczny z prawej strony
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Właściwie dlatego, że nie używałam żadnego z tych produktów prócz blokera Ziaji, także będę dobrą recenzentką :).
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Magdalena Turek
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: Nie mam Instagrama :(
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Magdalena Turek

    OdpowiedzUsuń
  48. E-mail: a_nusia93@buziaczek.pl
    Obserwuję jako: frau
    Baner konkursowy : http://anusia93.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Po pierwsze to nie miałam styczności chyba z żadnym z tych kosmetyków i bardzo chciałabym je przetestować :) a po drugie to potrzebuję pocieszajki na koniec wakacji, bo od 1 października rozpoczynam kolejny rok studiów...
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Anna Karolina Niemiec
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: -
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Anna Karolina Niemiec https://www.facebook.com/anna.k.niemiec.3/posts/1512583808982646
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Anna Karolina Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  49. E-mail: isthemagic@gmail.com
    Obserwuję jako:Sabi S.
    Baner konkursowy : http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Kolorówkę kocham, pielęgnacje również. I z chęcią te cuda sprawdzę:)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako :Sabi Sabi
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:nie
    Osobna notka : nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Sabi Sabi

    OdpowiedzUsuń
  50. E-mail: martyna.czaplewska94@gmail.com
    Obserwuję jako: Martyna
    Baner konkursowy: TAK/ http://www.martynaczaplewska.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostac zwycięzcą konkursu? : Konkurs jest na prawdę ciekawy a nagrody jeszcze ciekawsze! Bardzo chętnie wypróbowałabym te kosmetyki! :) A tak poza tym może w końcu uda mi się coś wygrać! :)

    DODATKOWO:
    Lubię Veneaa na FB jako: Martyna Czaplewska
    Obserwuję Veneaa na Instagram jako: czaplewska
    Osobna notka: NIE
    Wspomnienie o rozdaniu: NIE
    Udostępnienie baneru na FB: TAK/ https://www.facebook.com/martyna.czaplewska.1
    Lubię zdjęcie konkursowe na FB jako: Martyna Czaplewska

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. E-mail: rud.martyna2@gmail.com
    Obserwuję jako:Martyna r
    Baner konkursowy : http://kosmetykii0.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?:Uważam, że kosmetyki zaoferowane przez Ciebie będę idealne dla mnie. Uwielbiam testować kosmetyki.
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako :Martyna Rudczyk
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:nie
    Osobna notka : tak http://kosmetykii0.blogspot.com/2014/09/rozdanie-na-bogato.html
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:----
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : ----

    OdpowiedzUsuń
  52. E-mail: stadnykangelika@gmail.com
    Obserwuję jako: Angelika Stadnyk
    Baner konkursowy : angelika-shows-her-life.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Chcę wygrać w tym konkursie, bo jestem blogerką, kocham kosmetyki i ich recenzowanie. Co więcej, jestem tylko biedą studentką, więc nie stać mnie na zakup tylu produktów na raz :)

    DODATKOWO:
    Nic

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. E-mail: ewcius1991@vp.pl
    Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Baner konkursowy : http://skinandtheacne.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: jestem ciekawa tych kosmetyków, bo żadnego z nich nie miałam oprócz blokera. Lubię dbac o ciało i twarz ale nie zawsze fundusze to na pozwalają
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Acne skin
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako Acne skin

    OdpowiedzUsuń
  56. OBOWIĄZKOWE:

    E-mail: wisienka0209@wp.pl
    Obserwuję jako: anniesthere
    Baner konkursowy : www.anniesthere.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Proste pytanie - jestem początkującą wizażystką więc kosmetyków dla takiej osoby nigdy za wiele. Są sam same cudeńka, niektóre testowałam (kamuflaż Catrice) a innych nie (rozświetlacz Hean). Dzięki temu na pewno byłoby więcej postów makijażowych na moim blogu, co za tym idzie pomogłabyś mi już na dwa sposoby.Mój kuferek powoli się zapełnia, a wiadomo że młodzi studenci to biedaki na potęgę haha!:) Produkty pielęgnacyjne z Rossmana to klasyki i ja akurat je bardzo uwielbiam. Lakiery do paznokci <3 Maska do włosów kallosa ujarzmiająca moje niesforne loki! Jeju! Wszystko jest tam takie świetne, że nie mogę się opanować i aż się rozmarzyłam :) Totalna metamorfoza po otrzymaniu paczki i testowaniu: gładkie lśniące włosy, zakryte cienie pod oczami, pięknie rozświetlona twarz, kolorowe paznokcie, zero efektu świecenia, równomierny kolor na buzi i nóżki jak z okładki :D!
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Ania Wiśniewska
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: wisieeeenka
    Osobna notka : nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: -
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Ania Wiśniewska

    OdpowiedzUsuń
  57. OBOWIĄZKOWE:

    E-mail: ernestyna44@gmail.com
    Obserwuję jako: ernestyna44
    Baner konkursowy : http://www.slomianyzapalmoj.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?:
    Pierwszy raz spotykam się z tak świetnie skomponowaną nagrodą. Wśród powyższych kosmetyków znajdują się zarówno te których sama chętnie używam oraz te, które bardzo chciałabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  58. E-mail:usmieszka.blogspot.com
    Obserwuję jako: usmieszka
    Baner: http://usmieszka.blogspot.com/
    Dlatego ja? Ponieważ jak dotąd znam tylko jeden z kosmetyków, który dla nas przygotowałaś. Chętnie przetestuję resztę :)
    Dodatkowo:
    - polubiłam Veneaa na facebooku (Aleksandra K.)
    - polubiłam zdjęcie informaujące o konkursie na fb

    OdpowiedzUsuń
  59. E-mail: hbanasiak@gmail.com
    Obserwuję jako: Science Woman
    Baner konkursowy : http://www.makeupibreakup.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Ponieważ właśnie dziś się obroniłam, zasiliłam grono bezrobotnych magistrów, przez ostatnie 3 tygodnie nie wychodziłam z domu, a zatem nie kupowałam żadnych kosmetyków - więc czas uzupełnić zapasy :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Hania Banasiak
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: science_woman
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : nie

    OdpowiedzUsuń
  60. E-mail: kosmetycznieinaczej@gmail.com
    Obserwuję jako: Enka Poźniak
    Banner:http://kosmetycznieinaczej.blogspot.com/p/rozdania.html
    Dlaczego ja? Ponieważ jeszcze nigdy nic nie wygrałam! W końcu mogłoby się mi udać!
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Marzena Poźniak
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: kosmetycznieinaczej
    Osobna notka : Tak http://kosmetycznieinaczej.blogspot.com/2014/09/rozdanie-na-blogu-veneaablogspotcom.html
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Marzena Poźniak
    Udostępniłam zdjęćie na gb jako : Marzena Poźniak

    OdpowiedzUsuń
  61. E-mail: kasikowo89@gmail.com
    Obserwuję jako: Kasik Kasikowy
    Baner konkursowy : http://kasikowo89.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Używałam tylko dwóch produktów z tej paczki, które zresztą są moimi ulubieńcami, całej reszty nie znam, w związku z czym chętnie bym je wypróbowała, tymbardziej, że słyszałam o nich wiele pozytywnych opinii! :) muszę oszczędzać pieniążki na wesele więc nie ukrywam, że wygrana ich byłaby dla mnie oszczędnością, teraz muszę 100 razy pomyśleć za nim coś sobie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  62. E-mail: ivi.kalinowska@gmail.com
    Obserwuję jako: Iwona K
    Baner konkursowy : http://ivi-art.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?:
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Iwona Kalinowska
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie
    Osobna notka : Tak: http://ivi-art.blogspot.com/2014/09/rozdanie-u-venea.html
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : nie

    OdpowiedzUsuń
  63. email ewacieslak007@gmail.com
    Obserwuję jako Ewa Cieślak
    baner http://kosmetycznieizpasja.blogspot.com/
    Dlaczego Ja?? Ponieważ jestem kobietą i uwielbiam kosmetyki!!!
    Lubię na FB jako Ewa Cieślak
    Obserwuję na Instagramie NIE
    Osobna notka Nie

    OdpowiedzUsuń
  64. E-mail: anndoma@gmail.com
    Obserwuję jako: Ann D
    Baner konkursowy: http://moye-pasje.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Tyle nowych smaczków, aż oczy mi się świecą z zachwytu, a na buzi rogalik się pojawia. Ba! rogal raczej. Taka paczuszka musi po prostu trafić do mnie, zaopiekuję się zawartością najlepiej, jak potrafię<3
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako: Aneta Domagała
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: ann_doma
    Osobna notka: Tak link: http://moye-pasje.blogspot.com/2014/09/znalazam-konkurs.html
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Aneta Domagała
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako: Aneta Domagała

    OdpowiedzUsuń
  65. Baner wisi juz u mnie od dawna a ja dopiero teraz się skapnęłam, że nie wzięłam udziału ;)

    E-mail: lylleill.lys@gmail.com
    Obserwuję jako: Kamila Lyll
    Baner konkursowy : http://swiat-lyll.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: bardzo chętnie poznałabym ten płyn micelarny z Garniera (no ok jest tani, ale ja już tyle mam otwartych, że przecież nie mogę kupować nowego :D), krem alantan (podobno taki zaczepiasty jest, hę?), podkład Rimmel (czy nadawałby się do mojej jasnej cery czy też znów byłby za ciemny? - oto jest pytanie) i rozświetlacz w takiej formie mam ochotę wypróbować od dawna ale jakoś tak mi nie po drodze. ;) No i halo - 3 lakiery! Matko kochana nawet nie wiem kiedy stałam się lakieromaniaczką (tych tanich lakierów, ale jednak :D) - i każdy nowy przyprawia mnie o zawroty głowy ze szczęścia :3
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Świat Lyll
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: nie
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie
    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Świat Lyll

    OdpowiedzUsuń
  66. E-mail:nati45@vp.pl
    Obserwuję jako: Dagmara Wantuch
    Baner konkursowy : -
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu? Lubię czuć się prawdziwą kobietą, bardzo ładnie wyglądać i zwracać na siebie uwagę, swoim spojrzeniem, wdziękiem i urodą, a w tym pomogłyby mi wygrane, super kosmetyki :)
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako :Bernadeta Bomba
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:-
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako:Bernadeta Bomba
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Wantuch Dagmara
    Udostępnienie na Fb: https://www.facebook.com/dagmara.wantuch/posts/938545529493784

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  67. E-mail: anioleek89@gmail.com
    Obserwuję jako: anioleek89
    Baner konkursowy : http://anioleek89.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?:

    Bardzo chciałabym przetestować te kosmetyki
    i dokonać ich rzetelnej charakterystyki.
    Tym bardziej, że żadnego z nich jeszcze nie miałam
    i ich właściwości nie poznałam.
    Myślę, że byłyby dla mnie stworzone
    oraz w moim domu odpowiednio ugoszczone :)

    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Marta P.
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: martusiaa89
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Marta P. https://www.facebook.com/marta.pacek.14/posts/767288766665014
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Marta P.

    OdpowiedzUsuń
  68. E-mail: phonee@amorki.pl
    Obserwuję jako: Mademoiselle Evelina
    Baner konkursowy : www.mademoiselleevelina.blogspot.com
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: Ponieważ uwielbiam testować kosmetyki a żaden z tych kosmetyków nie miałam okazji testować ani wypróbować :)

    Lubię Veneaa na fb jako : Ewelina S
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako:Nie
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: Nie
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Ewelina S

    OdpowiedzUsuń
  69. E-mail: kasiunia1692@vp.pl
    Obserwuję jako: Kaś ka
    Baner konkursowy : http://kasistarstyle.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: A dlaczego nie? Dlaczego miałbym przegapić idealną okazję by przetestować kosmetyki, które mi się marzą od kilkunastu miesięcy? To jak jakiś proroczy znak;)) hehe Te kosmetyki powoziłyby mi rozwijać swoją makijażową pasję, stworzyć przepiękne makijaże i wzbogacić swoją kosmetyczną pielęgnację. Takie perełki idealnie pasowałby do mojej nowej toaletki;))
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Katarzyna D,
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: Katdonocik
    Osobna notka : nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : nie

    Udostępnienie baneru konkursowego na fb jako: http://tnij.org/takkkkkg
    Lubię zdjęcie konkursowe na fb jako : Katarzyna D.

    OdpowiedzUsuń
  70. E-mail: chelsea@onet.pl
    Obserwuję jako: Chelsea Lena
    Baner konkursowy : http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Dlaczego to właśnie Ty masz zostać zwycięzcą konkursu?: W myśl zasady, że ostatni będą pierwszymi :D
    DODATKOWO
    Lubię Veneaa na fb jako : Magdalena Ch.
    Obserwuję Veneaa na Instagramie jako: chelsea_lena
    Osobna notka : Nie
    Wspomnienie o rozdaniu w notce : Nie

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)