225- Garnier Naturalna Pielęgnacja Odżywka do włosów suchych i zniszczonych



Instagram

Witam !
Dzisiaj mam dla Was Garnier Naturalna Pielęgnacja [Ultra Doux], Odżywka do włosów suchych i zniszczonych `Awokado i masło karité`

Informacje od producenta:
Odżywka do włosów bardzo suchych i zniszczonych z nowej linii Garniera `Naturalna Pielęgnacja` wzbogacona ekstraktami z olejku z awokado i masłem karité. Producent obiecuje że włosy po użyciu odżywki będą łatwiejsze w rozczesywaniu, odzywione, niewiarygodnie miękkie i błyszczące. Odżywka ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów. 

Skład:
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1). (03.07.2010)

Cena:
ok. 7zł / 200ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Odżywka sprawdziła się trochę lepiej niż szampon z tej serii. Bardzo ładnie pachnie, zapach utrzymuje się na włosach. Nie przytłacza. Konsystencja jest gęsta, lecz dobrze rozprowadza się ją na włosach. Cena jest przyjemna jak na odżywkę. Wspomaga ona rozczesywanie, nie obciąża włosów oraz nie powoduje nadmiernego przetłuszczania. Włosy po tej odżywce są sypkie, delikatne, miękkie, odżywione. Mimo alkoholu w składzie nie zauważyłam wysuszenia włosów.

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie wiem

Ocena:

8/10








Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Kusi mnie ta odżywka już długi czas, może w końcu ulegnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie dla mnie nie mam suchych włosów, ale całe szczęście są różne więc może coś wybiorę dla siebie.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą odżywkę, niestety nie nadaje się na mój typ włosów bardziej mi je przesuszyła i zniszczyła. Efekt był jednorazowy potem było coraz gorzej :) Obecnie używam Szamponu i odżywki z nivea i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tę odżywkę i kupuję ją na okrągło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam niedawno inna odżywkę z Garniera,ale nie wrócę do niej. A ta chyba jest warta skuszenia się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ta slawetna odzywka, ale tutaj nie ma tej wersji ;/ Kochana, alkohol w skladzie z tych "dobrych" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam mieszane odczucia,sama nie robi nic,pod oleje się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś tą odżywkę :) bardzo fajnie ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam, w sumie zdania na jej temat są podzielone. Nie wiem czy kiedykolwiek kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam szampon i odżywkę, dobrze się u mnie spisały jednak nie aż tak dobrze abym kupiła je po raz drugi

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jej nie kupilam bo jak szampon kiepski to i to:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi własnie jakos tak przetłuszczała włosy..
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej serii miałam tylko szampon do włosów, ale i tak byłam z niego zadowolona :) Dobrze zmiękczał i nabłyszczał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja go mam, używam i jestem zadowolona, ale u mnie trzeba pamiętać, że nie mogę nic do niego dokańczać bo za bardzo obciąża wtedy włosy i szybciej są przetłuszczone. Ale to tylko jedna wada

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tę odżywkę! używam już ją od pół roku cały czas i moje włosy są bardzo miękkie po niej i odżywione :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam, byłam zadowolona, ale nie wiem dlaczego zmieniłam na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdania na temat kosmetyków z tej serii są tak podzielone, że chyba będę musiała sama na sobie się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie miałam tej odżywki, ciekawa jestem jak sprawiłaby się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ją i bardzo ją lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dla mnie super odżywka - moje włosy bardzo ją lubią :) stosuję zamiennie z Nivea Long Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale może nie długo kupie. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. też miałam odżywkę od garniera wesję do włosów blond i u mnie się ona właśnie nie spisała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taki szampon, nawet ok. Ale ogólnie jakoś nie lubię kosmetyków do pielęgnacji włosów z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)