216




Instagram

Witajcie dzisiaj mam dla Was recenzję - Organiczny Regenerujący Krem Do Twarzy Na Noc
Naturalny krem bez szkodliwej chemii, konserwantów, parabenów wyprodukowany we Francji

Właściwości:
Nałożenie kremu jest wieczornym gestem piękna w całodziennym rytuale dbania o siebie. Dostarcza skórze niezbędnych składników odżywczych i regenerujących. Elementy przeciwutleniające kremu niwelują  agresje środowiska i regenerują skórę skutecznie przez noc. Po przebudzeniu, skóra jest odżywiona i odprężona.

Sposób użycia
Ten organiczny krem regenerujący nakładamy na dokładnie oczyszczoną twarz, najlepiej po zastosowaniu toniku. Krem wklepujemy obiema rękami, delikatnie, posuwając się ku górze twarzy, od środka brody, poprzez policzki po skronie. Czoło kremujemy od środka, u nasady nosa, na boki. Krem nakładamy również na szyję i dekolt, wykonując ruchy ku górze.

ZAPACH: Frangipani
Zapach kwiatów frangipani jest egzotyczny, kwiatowy. Można się w nim doszukać wielu różnorodnych nut zapachowych: począwszy od owocowej, trochę jakby kremowej brzoskwini, poprzez wiosenny jaśmin, na zmysłowej tuberozie skończywszy.

Cena:
74,90 zł

Objętość:
50ml


Przeznaczenie:
wszystkie rodzaje skóry

Działanie:
Regeneracja

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Jak widzicie kremu nie miałam zbyt wiele, ale starczył mi na 6 aplikacji. Krem po nałożeniu na twarz staje się bardzo rzadki, spływa ze skóry. Bardzo ładnie, delikatnie pachnie, nie uczulił mnie, ani nie spowodował wysypu nieprzyjacieli. Jeśli chodzi o nawilżanie to moim zdaniem jest średnie, nie daje mocnego zastrzyku nawilżenia i dla skóry suchej, bardo wymagającej się nie nadaje. Moim zdaniem cena także jest troszeczkę za wysoka. Na noc potrzebuję mocniejszego nawilżenia.

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie

Ocena:

6/10




Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Jeśli 'mało robi" to chyba szkoda 75 zł na taki krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena rzeczywiście trochę za wysoka ;c
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/08/albania.html Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem skad, ale skad kojarze ta firme..:D

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze? to nie znam go

    ____________________
    ps. a u mnie? nowości z wyprzedaży za grosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena troszkę wysoka... Nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam miniaturkę, ale mi z kolei bardzo pasował. No moze poza zapachem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko znaleźć idealny krem do twarzy, ale w końcu się udaje. ;) Powodzenia w dalszym poszukiwaniu ulubieńca. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny skład, tylko szkoda, że słabo nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go ;) Moim zdanie jest cudowny, przepięknie pachnie i poziom nawilżenia w moim przypadku - idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym produktem.
    Bardzo fajny blog :)

    http://panitruskaffeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No rzeczywiście jak na średniaczka to cena za wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no niestety ich kosmetyki są drogie, ale nie wszystkie są warte swojej ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety już na początku sama cena mnie zniechęca. Zdenerwowałabym się jakbym zapłaciła za niego tyle, a później byłabym z niego niezadowolona. Nie warto, stanowczo... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie testowałam. I pewnie nie spróbuje :/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)