214



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla was kolejny konkurs, dość nietypowy, ponieważ ostatnio zrobiłam małą selekcję blogów jakie śledzę i postanowiłam, że chcę czytać coś nowego.

Co mam na myśli ?
Jest to taki konkurs, że każda chętna osoba, nie liczy się wiek, pasja itd. Ma szanse, żeby wygrać. Co jest nagrodą ? Fakt, że trafi do mojej listy obserwatorów, będzie odwiedzana codziennie, a każdy post będzie komentowany.

Jakie są zasady ?
Wystarczy, że w komentarzu napiszesz swoje imię, zostawisz link do swojego bloga i paroma słowami mi go opiszesz.

Konkurs trwa od dzisiaj do 24.09.2014 r.

Będzie mi bardzo miło jeśli o tej akcji podzielicie się ze swoimi znajomymi oraz swoimi obserwatorami.


Pozdrawiam Veneaa !






Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Biorę udział ;p
    Imię: Żaneta
    Blog: http://kolorowakreda.blogspot.com/
    Blog jest praktycznie o wszystkim. Piszę w nim swoje codzienne doświadczenia, pomysły.. Ogólnie wszystko. Właśnie planuję zrobić konkurs z okazji 1000 wejść :) Narazie jest ponad 700, ale już się szykuję, więc wpadaj częściej ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! :*
    Mam na imię Ania i prowadzę bloga od 9 miesięcy. :3
    Jest to blog lifestylowy, pisze na nim po prostu o wszystkim. :3
    Jest to moja pasja i uwielbiam to robić! :3
    Szczerze mam nadzieję, że Ci się spodoba. Możliwe że nie pierwszy post, ponieważ jest to recenzja książki, którą ostatnio przeczytałam, ale starsze posty, miejmy nadzieję, że Cię zaciekawią! :3
    Pozdrawiam! :3
    http://belinabetli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje imię Anna, lecz na blogu przedstawiam się jako Maddie Ann:)
    Mój blog porusza tematykę kosmetyki i kosmetologii, jako, że jestem kosmetologiem z zamiłowania i wykształcenia:) Oprócz licznych recenzji znajdziesz na nim ciekawostki ze świata kosmetologii, pojęcia biologiczno-chemiczne napisane w przystępny i zrozumiały sposób i trochę zagadnień na temat zdrowia;) Zapraszam na Aleję Kosmetyczną!:)
    http://alejakosmetyczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, ja i tak odwiedzam Twojego bloga, bo lubię tutaj zaglądać. A co u mnie? Wiesz, gotuję, piekę słodzę a ostatnio ... przetwarzam do słoiczków :) Pozdrawiam Cię serdecznie, Krys :)
    www.kuchniaukrysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę Cię Krysiu i powiem Ci, że co raz pokazuję mamie co tam gotujesz i namawiam ją do wypróbowania i powiem Ci, że tworzysz pyszności ;]
      Dziękuję za zgłoszenie ;]

      Usuń
  5. Witaj :) Ja generalnie często tutaj jestem, ale co tam:
    http://kobietatestuje.blog.pl/
    Mam na imię Justyna i mam 29 lat. Myślę, że do prowadzenia bloga podchodzę poważnie. Często piszę recenzje kosmetyków, ale także bardzo lubię dzielić się domowymi sposobami na piękno i urodę. Wymyślam co rusz to nowe przepisy na domowe maseczki, płukanki itp. Uwielbiam zaskakiwać, dlatego raz na jakiś czas tego typu post u mnie się pojawia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, mój blog odwiedzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Cię serdecznie:)
    Ania passionapartoflife.blogspot.com
    Tematyka bloga jest różnorodna. Rękodzieło, moda i uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iśka , mój blog : byisiuuulek.blogspot.com/

    Jest nowy, ma dopiero tydzień, więc postów jest mało. Ale będą to stylizacje, naturalne sposoby na piękną skórę, paznokcie i włosy :) Zapraszam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej jestem Emm, dopiero raczkuję w blogosferze, nie mam oczekiwań, dalekosiężnych planów co do mojego bloga, za to mam chęć prowadzić go tak długo jak długo będą chętni by go czytać, piszę o tym co kocham czyli o kosmetykach. Akceptuję moje ograniczenia w fotografii i pisaniu, piszę bo lubię pomimo trudności, chcę natomiast się uczyć. Daję sobie i innym mam nadzieję tym blogiem relax choć przez chwilę.
    Zapraszam do mnie www.kosmetyki-emm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się zgłoszę :) Me imię brzmi Kamila. W blogosferze znana jako Kamila Lyll - tak bardzo oryginalnie... ;) Mój blog znów o bardzo oryginalnej nazwie to zaś www.swiat-lyll.blogspot.com
    Piszę na nim recenzje kosmetyków, czasem pojawi się post paznokciowy, makijażowy i wszystko inne co mnie zainteresuje ;) Trochę urodowego misz-maszu :) Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)