223



Instagram


Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję Rossmann, Isana, Lippen Pflege, Intensiv (Pomadka do ust intensywnie nawilżająca) (nowa wersja)


Informacje od producenta:
Regeneruje szorstkie i spierzchnięte usta. Zawiera filtr przeciwsłoneczny (SPF 12), który chroni przed promieniami UV. 
Bez dodatków:
- olejów mineralnych i silikonowych,
- substancji konserwujących,
- barwników.
Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. 

Skład:
Ricinus Communis Seed Oil, Ethylhexyl Stearate, Octyldodecanol, Hydrogenated Palm Oil, C12-15, Alkyl Benzoate, Cera Alba, Candelilia Cera, Ethylhexyl Salicylate, Diethylamno Hydro-Xybenzoyl, Hexyl Benzoate, Ethylhexyl Triazone, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter, Vitis Vinfera Seed Oil, Zinc Oxide, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, Panthenol, Aqua, Aroma.

Cena:
4,19zł / 4,8g

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Opakowanie jest wygodne, sztyft się nie zacina, mimo paru upadków wszystko jest na swoim miejscu, nic mi nie popękało. Pomadka jest bardzo wydajna, ciężko ją skończyć, więc za to ogromny plus. Pomadka fajnie chroni usta, nawilża je doskonale, lubię ją nakładać na noc w dużej ilości wtedy moje usta są mięciutkie i delikatne na drugi dzień rano. Fajnie chroni przed wiatrem. Robi wszystko to co obiecuje nam producent. Sprawdza się świetnie i moim zdaniem jest to idealna pomadka na każdą porę roku.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10








Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Ooo rycyna na pierwszym miejscu :) Chętnie ja przetestuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swoją ulubiona z Celii oraz Colorisa,ale ta także wygląda atrakcyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jej nie używałam, jeszcze.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba kiedyś ją miałam ale nie jestem pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle ze musze sie w nia zaopatrzyc:) za taka cene grzech jej nie miec!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jej nie widziałam w mnie. Muszę popatrzeć bo jak czytam fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  7. O! z chęcią kupię jak post kosmetyczny mi się skończy ;D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam co do tej marki mieszane uczucia, bo jedne produkty są świetne, a inne to totalne buble. Jedynym plusem są ich ceny, a więc koniecznie muszę wypróbować tę pomadkę, byłaby dobra na zimę.

    http://szmatyswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne zdanie i to nie tylko odnośnie tej marki.
      Pozdrawiam Emm

      Usuń
  9. Nie natknęłam się na nią do tej pory ale jak trafię na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno kupię jak tylko znajdę ;) na jesień w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam truskawkowej z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją i też bardzo lubię, najlepsza wersja wśród pomadek Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam jakąś pomadkę z Isany i była tragiczna. Ta jednak prezentuje się lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam już kilka pomadek Isana i nie mogę się do nich przekonać. Mają dość specyficzny smak i zapach, który mnie odrzuca... No i sztyft jest dość tępy :) Zdecydowanie wolę Blistex :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Często przechodzę obok niej w drogerii Rossman, ale jako nie przykuła mojej uwagi. Może jednak to się zmieni. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie próbowałam takiej nigdy, za każdym razem kupuje Nivea

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam pomadkę z isany ale inną wersję i jeszcze nie mam własnego zdania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałaby mi się taka pomadka :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)