228- Kuracja regenerująca krem na noc



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was Kuracja regenerująca krem na noc
z naparu rumianku i kwiatu lipy

Informacje od producenta:
Krem został opracowany specjalnie dla cer wrażliwych zmagających się z niekorzystnymi czynnikami zarówno zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.

Regularne stosowanie kremu:
zapewnia głęboki poziom nawilżenia,
stymuluje proces odnowy i regeneracji skóry,
zapewnia skórze komfort i natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia
optymalizuje dobroczynny wpływ nocnego wypoczynku regenerując i wzmacniając naskórek,
po przebudzeniu skóra jest wypoczęta, jedwabista i promienna

Bogata receptura kremu zawiera kompozycję wysokiej jakości składników:
Świeży napar z rumianku – łagodzi, regeneruje i pobudza proces odnowy skóry.
Świeży napar z lipy - dzięki bogactwu flawonoidów, garbników, soli, witamin i saponin wzmacnia działanie rumianku przy jednoczesnej dbałości o suchą zmęczoną skórę.
Olej z czarnuszki– naturalne źródło kwasu linolowego (ok. 58%) należącego do rodziny kwasów omega-6, kwasu oleinowego (ok. 24%) należącego do rodziny kwasów omega-9, 15 aminokwasów oraz witamin i minerałów. Dzięki czemu zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu.
Masło Shea - opóźnia proces starzenia się skóry, pobudzając metabolizm komórek. Wpływa na poprawę samoregeneracji tkanek oraz ich odbudowy, eliminując w ten sposób odpady metaboliczne. Obecne w nim kwasy tłuszczowe (oleinowy, stearynowy, palmitynowy i linolenowy) są niemal identyczne z kwasami tłuszczowymi znajdującymi się w naskórku.
Witaminy A+ E + C+ F  pobudzają naturalne procesy zachodzące w skórze, poprawiając elastyczność skóry, skutecznie przeciwdziałają procesom starzenia oraz regenerują skórę.

Nie zawiera alergenów i sztucznych barwinków. Kolor i zapach kremu pochodzi od świeżych naparów ziół.
Krem został przetestowany przez osoby z cerą wrażliwą pod kierunkiem lekarza dermatologa.

Strona internetowa producenta:

Odnośnik do kremu:

Odnośnik do sklepu :

Cena:
19 zł/ 30 g


Co ja myślę na temat tego produktu ?
Zacznę od tego, że przesyłka kremu przyszła do mnie w ekspresowym tempie, więc o wysyłkę nie musicie się martwić. Produkt dotarł w całości bez żadnych uszkodzeń.
Krem znajduje się w wygodnym opakowaniu z pompką, która dozuje naprawdę fajną ilość kremu mi jedna pompka starcza na całą twarz. Krem na delikatne zabarwienie żółte, pachnie rumiankiem. Zapach nie jest przytłaczający oraz nie odczuwa się go na twarzy zaraz po nałożeniu. Krem jest bardzo gęsty przez co dość ciężko się go rozprowadza na skórze. Jest bardzo, bardzo tłusty. Na szczęście rano jak się budzę nie czuję tłustego filmu, a moja skóra jest jasna, nie ma zaczerwienień i jest świetnie nawilżona. Krem jest idealny dla osób ze skóra suchą. Świetnie nawilża i z łatwością można pozbyć się suchych skórek, zaczerwienień. Krem mnie nie zapchał i świetnie się sprawdził.

Czy wrócę do tego produktu ?
Z miłą chęcią.

Ocena:

10/10











Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Strasznie mnie kuszą te produkty odkąd pierwszy raz o nich przeczytałam czyli od dawna :-) Jak wyjdę trochę z zapasów to chętnie sobie coś od nich sprawię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto wypróbować :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kremu, który podczas rozsmarowania jest taki ciężki. Lubię lekkie kremy kiedy od razu to czuję:). Odnoszę wrażenie, że ciężki pozostanie do rana. Już tak miałam. Niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam , ale zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam z nimi styczności, ale wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach totalnie do mnie nie przemawia ... : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem na trądzik z tej marki nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znalam go wczesniej, ale prezentuje sie calkiem ciekawie :) Moze kidys wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że krem się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentuje, ten aplikator w formie pompki to świetna rzecz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę ten krem ale wydaje się być niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszą mnie ich produkty,jak wykończę zapasy na pewno coś zamówię

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam z tej firmy krem z serii Niszcz Pryszcz i też byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę po Twoim opisie, że kosmetyk bardzo fajny :)
    Ja od dawna mam krem na noc od Avonu z firmy Anew i nigdy nie mogę zacząć go używać, mimo, że wiele osób mówi że jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)