209



Instagram

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was Marion, SPA, Hydrożelowe płatki pod oczy


Informacje od producenta:
Płatki, które skutecznie spłycają drobne linie i zmarszczki, jednocześnie opóźniając proces powstawania nowych. Dzięki zastosowaniu hydrożelowej technologii, składniki aktywne dostarczane są bezpośrednio do najgłębszych warstw naskórka. Kolagen nadaje skórze odpowiednią jędrność, elastyczność i napięcie. Kwas hialuronowy posiada doskonałe właściwości przeciwzmarszczkowe, nawilżające i rewitalizujące. Ekstrakt z ogórka - odświeża, łagodzi, daje uczucie lekkiego chłodu oraz delikatnie rozjaśnia cerę.


Cena:
3,50zł / 2szt.

Strona internetowa producenta:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Po moich oczach widać każde zmęczenie, niedospanie, siedzenie przed komputerem zarywanie nocy. Wszystko to skutkuje dość słabym wyglądem mojego spojrzenia. Testowałam już sporo kosmetyków, które mi pomogą i będą tym moim ideałem. Płatki są bardzo wygodne w aplikacji. Wygodnie się je nanosi i trzymają się bardzo dobrze skóry.  U mnie nie spowodowały one podrażnień w okolicach oczu. Po 30 minutach widać delikatne efekty rozjaśnienia i spowodowania żywszego spojrzenia. Niestety efekt nie utrzymuje się dość długo. Moim zdaniem te plastry to takie średniaki.

Czy wrócę do tego produktu?
Nie wiem

Ocena:

6/10






Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Jak gdzieś je kiedyś spotkam to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam ich nigdy :) może przez to, że jeszcze nie mam takiej potrzeby :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez je dostałam i mam zamiar niebawem przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt który nie utrzymuje się zbyt długo zdecydowanie nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ale tak przed wyjściem gdzieś mogą być ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również testowałam, ale efekt ledwo widoczny niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podchodzę raczej neutralnie do tego typu kosmetyków .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie szukam czegoś takiego, bo wiecznie mam problem ze 'zmęczonym spojrzeniem', po te raczej nie sięgnę w takim razie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam są dostępne w drogeriach natura;]

      Usuń
  10. Szkoda, ze efekt nie utrzymuje sie dlugo, ale chetnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak gdzieś znajdę, to na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś kupię je na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam zaufania do tej marki, więc raczej się nie skuszę :))

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)