211




Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was peeling do  twarzy z Love me green.


Właściwości:
Naturalny, wygładzający bio peeling oragniczny do twarzy, delikatnie usuwa martwe komórki z powierzchni skóry,  stymuluje procesy regeneracyjne, polepsza koloryt skóry. Łagodnie eliminuje nadmiar łoju skórnego, usuwa nieczystości i zrogowaciałe komórki. Zabezpiecza skórę przed oznakami starzenia pozostawiając skórę miększą, gładszą promienną, poprawiając jej nawilżenie.
* Nawilżenie górnych warstw skóry

Sposób użycia
Na wilgotną skórę, delikatnie wmasować i dokładnie spłukać wodą.

ZAPACH:
Olejek pomarańczowy
Naturalny eteryczny olejek pomarańczowy ma zapach świeżej pomarańczy. Olejek pozyskuje się poprzez proces tłoczenia skórek owoców. W aromaterapii olejek pomarańczowy jest szeroko stosowany ze względu na swe właściwości uspokajające, harmonizujące i stabilizujące układ nerwowy.

Cena:
39,90 zł

Przeznaczenie:
wszystkie rodzaje skóry

Działanie:
Złuszczanie

Objętość:
75ml

Strona internetowa producenta + sklep:


Co ja myślę na temat tego produktu ?
Niestety żałuję, że dostałam tylko malutką próbkę, bo się w tym peelingu zakochałam. Ogólnie przepadam za zdzierakami i jak zobaczyłam jaki jest delikatny to pierwsza myśl „ uu bubel pewnie nie pomoże” i się ogromnie zdziwiłam. Peeling mimo tego, że był bardzo delikatny jako jedyny od dawna tak dobrze oczyszczał moją twarz. Przy wytwarzaniu kolistych ruchów na twarzy peeling zamieniał się w białą pianę, która była bardzo delikatna i pachniała pomarańczą. Nie trzeba go dużo na całą twarz. Świetnie się sprawdza na podrażnionej jak i na zaczerwienionej trądzikowej skórze. 

Czy wrócę do tego produktu ?

Myślę, że tak.

Ocena:

10/10




Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Wyglada ładnie i naprawdę chciałabym moc go kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego o kosmetykach tej firmy słyszałam :) Jestem ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze? nie znam go

    ________
    ps, a u mnie?"po parysku"

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam próbkę i mnie średnio zachwyciła - wolę mocniejsze zdzieraki. Pełnowymiarowe opakowanie mam i jeszcze nie otworzyłam, jeszcze się waham czy dać mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka próbek tego peelingu, więc muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pełnowymiarowe mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo go lubię, jak i wiele produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 40 zlotych prawie za takie maleństwo? Miałam kiedyś próbki laadnie pachną ale cena... szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt pełnowymiarowy ma 75 ml, a to tylko próbka więc moim zdaniem cena nie jest najgorsza ;]

      Usuń
  10. Nie znam zupełnie tych kosmetyków, ale ostatnio rzadko oglądam się za peelingami :) Od kiedy mam korund nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba :) No może z wyjątkiem gąbeczki do twarzy, lub ściereczki muslinowej :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba najbardziej z ich produktów chciałabym wypróbować właśnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również miałam próbkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)