221



Instagram

Witajcie!
Dzisiaj mam recenzję kolejnego lakieru do paznokci ze strony allepaznokcie.pl

Recenzowany odcień :
08

Strona internetowa producenta:

Sklep On-line:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Mam parę lakierów tej marki i jestem bardzo z nich zadowolona, świetnie się sprawdzają. Kolor jest bardzo delikatny, sprawia, że dłonie są skromne, zadbane. Nie brudzi się tak szybko jak większość produktów w takim odcieniu. Wytrzymuje mi 6 dni. Ciężko o jakieś odpryski. Zazwyczaj zmywam go przez odrosty paznokci. Dwie cienkie warstwy pokrywają świetnie płytkę paznokcia. Lakier świetnie wygląda w połączeniu z pastelową miętą i pasuje do każdej stylizacji. Będzie idealny na rok szkolny.
Jeśli chodzi o sklep to jestem bardzo zadowolona ze współpracy, paczka dotarła do mnie bardzo szybko i żaden lakier nie uległ uszkodzeniu, ponieważ paczka była świetnie zapakowana. Obsługa była bardzo miła i szczerze polecam ten sklep.

Ocena:

10/10













Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Przyjemny kolor - taki delikatny, w sam raz na dzień :) Sama posiadam parę lakierów z Alle Paznokcie i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, mimo iż nie lubię różu to ten jest taki delikatny, pudrowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie kolory :) dłonie wyglądają na eleganckie i zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień, taki delikatny i subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, taki naturalny i niby nie rzucający się w oczy, a jednak zwracający uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i kształt paznokci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolorki :) I piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. na Twoich paznokciach wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz wspaniałe paznokcie. Kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też daję plusa za piękne paznokcie, kolor bardzo delikatny. Podoba mi się.
      Pozdrawiam Emm

      Usuń
  11. Ładny kolor ;) Masz śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie odcienie :) Do tego trwałość super.Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten kolor!
    I cudny kształt paznokci! :)

    http://panitruskaffeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tak cudnych paznokciach wygląda po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz przepiękny kształt paznokci! Choćbyś pomalowała je korektorem, to i tak prezentowałyby się bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie umiem malować paznokci tymi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek. Ślicznie prezentuje się na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor lakieru i jeszcze piękniejszy na paznokciach. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)