220



Instagram


Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was kolejny produkt do wybielania zębów. Mianowicie mowa o White Kiss System Wybielający Zęby


Informacje od producenta:
System wybielający zęby, z nakładką do samodzielnego precyzyjnego dopasowania do zębów. Indywidualne dopasowanie nakładki zapewnia skuteczniejsze wybielanie. Zestaw wybielający skład: 2 x 6ml żel wybielający, 25 ml pasta wybielająca, 2 x kształtka do samodzielnego uformowania (góra i dół).

Strona internetowa producenta:

Sklep On-line:


Co ja myślę na temat tego produktu ?
Ogólnie moje zęby i dziąsła są delikatne więc muszę uważać przy testowaniu takich produktów. Staram się je wybielać powoli, żeby ten uśmiech był ładny i biały.  Efekt jest ciężki do zauważenia na zdjęciach, niestety męczyłam się bardzo mocno, ale nie mogłam tego oddać za pomocą aparatu. Produktu używałam 8 razy. Zostało mi jeszcze go na jakieś 3. Po pierwszym razie widziałam naprawdę znikome efekty i pierwsza myśl „nici z pięknego białego uśmiechu”, na moje szczęście okazało się, że późniejsze powtórne wybielanie przyniosło o wiele lepsze efekty. Po tych ośmiu razach widzę jak moje zęby się wybieliły, nie jest to efekt w którym powstawały jakieś nieprzyjemne zacieki, plamy na zębach. Wybielanie przebiegło równomiernie. Efekt jaki osiągnęłam w tym momencie jest bardzo naturalny. Świetnie się prezentuje przy czerwonych pomadkach. Na pewno zużyję ten produkt do końca i sięgnę po kolejne wybielanie. Jeśli chodzi o sklep to przesyłki zawsze przychodzą do mnie świetnie zapakowane, wszystko jest zabezpieczone nic nie jest w stanie ulec zniszczeniu. Paczuszka do mnie przyszła bardzo szybko z czego bardzo mocno się cieszyłam i z ręką na sercu mogę polecić ten sklep.

Ocena:

10/10




























Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Efekt nie jest ogromny, ale widać znaczną różnicę. Może sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś na podobieństwo "Białej Perły" kiedyś ją miałam i było ok.Natomiast czułam ogromny dyskomfort spowodowany nakładkami,wolę paski Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę efekt ale tak ja mówisz jest niewielki. Wystarczy, że coś pomogło. ;)

    vici-vicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie Biała Perła bardzo ładnie wybieliła zęby, a nawet nie zużyłam całej. Chętnie bym spróbowała tego produktu, ale trochę się obawiam. Niestety po wcześniejszych wybielaniach został mi jeden dosyć mocno wrażliwy ząb i odczuwam silny ból kiedy nakładam coś wybielającego. Właściwie od mojego ostatniego wybielania minęło już prawie dwa lata, ale tak czy inaczej nie wiem, czy problem się nie powtórzy. Jak na złość, tylko jeden jedyny ząb, ale niestety dwójka, więc ominąć jej się nie da :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. przy takich produktach obawiam się,że będą mnie bolały zęby bo mam wrażliwe

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt widać, nie duzy, ale widać. ;)

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt widać :) Ale to nie dla mnie bo jak wyczytałam - nie zaleca się stosowania u palaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, na zdjęciach widać dokładnie efekt działania tego produktu. Jest OK!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdziły te nakładki

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest widoczny. :) Ja jednak jestem sceptycznie nastawiona do tego typu produktów, obawiam się o zniszczenie zębów.

    OdpowiedzUsuń
  11. wolę wybielanie u dentysty, bezpieczniejsze

    OdpowiedzUsuń
  12. na mnie działa tylko piaskowanie u stomatologa, raz w roku wystarczy by nie straszyć ludzi brązowymi plamami , choć obecnie staram się ograniczyć picie kawy, bo to ona jest główną przyczyna problemów z osadem nazębnym

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś jak Biała Perła :) Fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mały efekt, ale zawsze coś, dobre i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać efekt :), właśnie szukam czegoś do wybielania zębów i zainteresowałaś mnie tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używałam Białej perły na tej samej zasadzie i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa, widać różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba juz wiem na co zamienie moje pasty wybielające :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez domowe wybielanie osłabiłam sobie mocno jednego zęba i resztę trochę słabiej. Mam problemy z dziąsłami, nie skusiłabym się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego trzeba być pod stałą opieką dentysty ;]

      Usuń
  20. Chyba nie potrafię zaufać preparatom które wybielają żeby z powodu nieudanych prób z białą perła. ... żeby miałam tak osłabione ze moja dentysta powiedziała abym takimi rzeczami na własną rękę się nie zajmowała. ..
    Nie polecam niszczyć ząbków :))

    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba nie potrafię zaufać preparatom które wybielają żeby z powodu nieudanych prób z białą perła. ... żeby miałam tak osłabione ze moja dentysta powiedziała abym takimi rzeczami na własną rękę się nie zajmowała. ..
    Nie polecam niszczyć ząbków :))

    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem pod stałą opieką dentysty i na spokojnie pozwolił mi używać tego preparatu w domu, przed każdym domowym wybielaniem trzeba pójść do dentysty to jest logiczne, ja poszłam przepadałam się i dowiedziałam się, że mi nie zaszkodzi. Ważne jest też żeby mieć zdrowe zęby i dziąsła :)

      Usuń
  22. Bardzo fajny efekt, ale pewnie na moich zębach nie zadziała/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)