218+post informacyjny+konkursy



Instagram



Witajcie!
Dzisiaj taki krótki post informacyjny.
Pierwsze muszę z przykrością stwierdzić, że w ostatnim konkursie nie znalazło się 50 osób chętnych, co było podstawowym wymogiem konkursu, ale co z nagrodami ? Nagrody przejdą do kolejnego konkursu.
Zapraszam do
KONKURSU nr.1
KONKURSU nr.2

Parę dni temu otrzymałam do testów paczkę od marki :





Strona internetowa :
Klik

Mianowicie paczuszka, wygląda tak, a do testów otrzymałam krem na noc, którego recenzja pojawi się już niebawem. 






Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Ciekawego jak się sprawdzi... Miłych testów ;)

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie zapakowali te krem, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy ;p Zapraszam na krótki post, relacjonujący mój pobyt we Wiedniu ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na lipę jestem uczulony, miałem na pryszcze i dobrze wyciągał

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanych testów w takim razie :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, życzę przyjemnego testowania i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie zapakowane :) Udanych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego używania :) swietnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/2014/08/konkurs-fotograficzny-i-plastyczny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)