227- Bania Agafii, Balsam do włosów `Aktywator wzrostu`



Instagram


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was Pervoe Reshenie, Bania Agafii, Balsam do włosów `Aktywator wzrostu`


Informacje od producenta:
Balsam do włosów specjalny - aktywator wzrostu - stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów. Naturalne składniki aktywne mają dobroczynny wpływ na skórę głowy, intensywnie odżywiają cebulki włosowe, stymulując wzrost włosów. Balsam wygładza włosy, zmiękcza i ułatwia rozczesywanie.
Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny karłowej - bogaty w aminokwasy i witaminę C, przywraca witalność i gęstość włosów.
Pięciornik niski - przywraca włosom miękkość, ułatwia układanie i rozczesywanie
Korzeń łopianu - zawiera proteiny, witaminy A, B, E i P, wzmacnia korzenie włosów.
Olej eleuterokoka kolczastego - wzmacnia odżywienie cebulek włosowych
Organiczny ekstrakt dziurawca - zapobiega łamliwości włosów.
Olej z ałtajskiego rokitnika - jest bogatym źródłem witamin, intensywnie odżywia skórę głowy.

Skład:
Aqua , Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride, Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Pinus Pumilio Leaf Extract, Organic Hypericum Perforatum Extract, Potentilla Supina Extract, Arctium Lappa Root Extract, Eleutherococcus Senticosus Root Extract), Rosmarinus Officinalis Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.

Cena:
6,00 zł / 100ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Balsam kupiłam stacjonarnie, ponieważ całkiem niedawno w moim mieście otworzono sklep w którym takowe rosyjskie produkty się znajdują. Ze względu, że jestem w trakcie zapuszczania włosów skusił mnie ten balsam. Producent zaleca by go nakładać na całe włosy, jeden zabieg taki zrobiłam , żeby zaobserwować efekty. Włosy po nim były sypkie, miękkie, delikatne, nie plątały się. Resztę balsamu zużyłam nakładając na skalp. Na początku zauważyłam, że balsam wpłynął na to, że włosy o wiele mniej mi wypadają. Po pewnym czasie zaobserwowałam wysyp baby hair. Więc jestem bardzo zadowolona z efektów i zaopatrzyłam się w kolejną saszetkę.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10











Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Mam jeden z serii propolis. Jak zużyje to kupię ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że zmniejsza wypadanie i pojawiają się baby hair :) Na pewno ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę :) w takich samych saszetkach są też maseczki do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też się dowiedziałam, że w moim mieście można dostać te kosmetyki stacjonarnie. Chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakim mieście mieszkasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej,ale generalnie uwielbiam maseczki to twarzy z tej serii :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi opakowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moze kiedys i u mnie beda dostepne te kosmetych, z chcecia ich wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie będę musiała poszukać takich produktów u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam maseczki do twarzy i bardzo je lubię :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zmniejsza również wypadanie to chcę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy następnych zakupach w Skarbach Syberii wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę zakupić skoro daje takie ciekawe efekty

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie dokładnie w sklepie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś z Łęcznej, mianowicie otworzono ekologiczny sklep w wamexie. Jest wejście do wamexu później e-kiep, potem ten sklep, a potem fryzjer ;]

      Usuń
    2. dziękuję bardzo dobra duszyczko :D wybiorę się po niego na pewno :)

      Usuń
    3. A proszę bardzo, są jeszcze inne rzeczy, ale Pani dopiero będzie powiększała swój asortyment :)

      Usuń
  15. tego nie mam , ale do włosów farbowanych, nie ma rewelacji ja się rozczesać nie mogłam :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam zarówno balsam jak i szampon i dziś pierwszy raz go użyję ;) Mam nadzieję, że tez bede zawdowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałem u mnei nei zadziałał na porost ale dobrze wygładzał i odżywiał

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam kiedyś ten produkt, ale jakoś nie skupiłam się na nim dłużej chwili. Teraz widzę, że źle zrobiłam... Na pewno kiedyś się zaopatrzę w ten balsam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja chyba na razie nie mam potrzeby zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie można go zakupić, ten balsam za 6zł?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie to w sklepach ekologicznych/ małych stoiskach w centrach handlowych. Musisz szukać w swoim mieście, a jeśli chodzi o zamówienie on-line to tu : http://skarbysyberii.pl/pl/382-bania-agafii-specjalny-balsam-aktywator-wzrostu-wlosow-4630007831985.html

      Usuń
  21. Super, ze tak dobrze sie u Ciebie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moje włosy bardzo lubią te rosyjskie specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. za niedługo trafi w moje ręce, ciekawa jestem jak się spisze;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też go miałam :) Właśnie podczas ostatniego mycia włosów mi się skończył, a było to dopiero drugie mycia z użyciem tego balsamu :/ I w sumie raczej nie przyśpieszyło wzrostu moich włosów, no ale za to są miększe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie nie sprawdził się ten szampon ;(
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)