222



Instagram




Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję koktajl witaminowy od Marion

Informacje od producenta:
Koktajl witaminowy przeznaczony do każdego rodzaju włosów, wymagających intensywnego odżywienia i przywrócenia zdrowego wyglądu. Preparat posiada niskie pH, dzięki czemu zamyka łuski włosów i skutecznie je pielęgnuje.

Strona internetowa producenta:
Klik

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Maska jest zamknięta w wygodnym opakowaniu. Starczyła mi na około 3 razy. Maska bardzo  ładnie pachnie, dobrze nawilża włosy, są po niej bardzo gładkie i sypkie. Nie przetłuszcza włosów. Koktajl na mokrych włosach nie daje spektakularnych efektów, lekko ułatwia rozczesywanie i trochę wygładza. Kiedy już wyschnął o wiele lepiej się układają. Włosy są nawilżone, lecz trzeba uważać z ilością bo może za bardzo obciążyć włosy.

Ocena:

10/10







Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. podobają mi sie te ich czepki :) mam z tej serii kuracje kreatynowa i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marion bardzo się rozwija, pojawiają się coraz to nowe fajne kosmetyki, tego jeszcze nie miałam okazji testować na soich kłaczkach

    Poklikasz u mnie w poście w linki?
    Bardzo mi na tym zależy, a mam mało czasu
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty Marion są mi praktycznie nie znane, a słychać o nich sporo dobrego. Szkoda, że nie są łatwo dostępne - nigdzie ich nie widziałam, a może po prostu nie rzuciły mi się w oczy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze się z tym produktem nie spotkałam, ale jak znajdę to kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie marion ale tego produktu jeszcze nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego na temat tego koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie widziałam jeszcze tego kosmetyku, ale póki co mam wystarczającą ilość produktów do włosów :) ( taka mini-mania :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje Kasiu za odwiedziny:)
    świetny wpis z tym olejkiem:)
    ciekawe jak by moje cienkie wloski zareagowały..:)
    bede do Ciebie czesto zaglądac
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię tego typu opakowań :) ale może dla efektów nie warto przez to się zrażać:)
    co powiesz na wspólną obserwacje?:) http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę ten produkt ;)) Ja ostatnio zainwestowałam w dwie maski i zaczęłam bardziej dbać o włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się to rozwiązanie z zamykaniem :) Chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam, ale może być ciekawa zwłaszcza dla suchych i spalonych słońcem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi zachęcająco :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę wypróbować :) Świetny pomysł z zamknięciem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze, ale muszę wypróbować ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tym czepkiem to super sprawa :) musiałabym się skusić na taki koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę moje włosy są w tak opłakanym stanie, że wołają o pomstę do nieba heheh koniecznie będę musiała wypróbować :) w którym ze sklepów stacjonarnych można kupić tą maskę? :)
    Pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam go nigdzie w drogerii. Jak na 3 użycia to sporo jak na taką saszetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować, bo niestety swoje włosy tracę garściami ;/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie, te zamknięcie musi być bardzo wygodne :)
    To chyba coś idealnego dla moich wciąż puszących się kudłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię Marion to i ten koktajl by mi siadł :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi ciekawie, a czepek do tego idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że jest czepek dodany, bardzo ułatwia sprawę. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam jeszcze takiej maski, wygląda fajnie, może kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)