206



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was Oceanic, AA Technologia Wieku, Maseczka zwężająca pory


Informacje od producenta:
0% alergenów, parabenów, barwników. Maseczka opracowana z myślą o skórze z rozszerzonymi porami - dzięki wyspecjalizowanym składnikom - zmniejszy ich widoczność i zredukuje wydzielanie sebum. Ekstrakt z owoców róży wielokwiatowej wyraźnie zwęża pory, reguluje wydzielanie sebum oraz wygładza powierzchnię skóry. Kompleks roślinnych polisacharydów i gliceryna zapobiegają przesuszeniu skóry, a prowitamina B5wraz z alantoiną łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.

Cena:
ok. 3zł / 10ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Nie liczyłam na jakieś super efekty i tak też było. Ściąga pory Dość słabo. Nie zauważyłam jakiś dużych efektów mimo zużytych dwóch opakowania. Lecz wspomaga walkę z zaczernieniami. W moim przypadku okazało się to ukojenie dla moich zaczerwienień w okolicach nosa. Konsystencja kremu, świetnie nawilża skórę nie produkując za dużej ilości sebum. Pory nie zmniejszają się za mocno oraz nie są po niej oczyszczone. Więc moim zdaniem produkt nie jest wart uwagi.

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie

Ocena:

2/10





Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Używałam jej dosłownie wczoraj i tak jak mówisz, szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już przestałam wierzyć że cokolwiek zwęzi moje porzyska :<

    OdpowiedzUsuń
  3. nie sprzyja mojej skórze ta firma

    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takimi maseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi aa też ostatnio parę razy podpadło

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiepsko, ze sie nie sprawdzil ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam ale jak widać nie mam czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio ufam takim maseczkom - zwykle po jednej żadnego efektu nie ma, chyba że chodzi o te nawilżające, wtedy się czasem udaje zauważyć dużą poprawę kondycji skóry. Lubię maseczki z Ziaji i Tołpy, to chyba jedyne które naprawdę działają.

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że kiepska bo przydał by mi sie taki produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę szkoda, bo zapowiadał się tak fajnie. Jeszcze za taką cenę to już w ogóle!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie lubię tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja skóra nie lubi się z firmą AA..

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszą maseczką zwężającą pory jest według mnie maseczka błotna Avon :) A za firmą AA średnio przepadam, chociaż maseczki, które miałam były dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buu na moje pory to chyba nic nie działa, więc po ta maskę nie sięgnę na pewno :/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)