230- Moja poranna pielęgnacja



Instagram


Witajcie !
Dzisiaj mam dość nietypowy post, ponieważ nie jest to obfita recenzja produktu, tylko moja poranna pielęgnacja twarzy. Recenzja tych produktów zacznie pojawiać się już niebawem. Więc możecie dzielnie śledzić mojego bloga licząc na szczerą i obfitą recenzję. 

KROK 1
Zanim zabiorę się za mycie twarzy żelem, zawsze przemywam ją tonikiem. Wiem, że to dość dziwna kolejność, ale to przez przyzwyczajenie. Tonikiem przemywam całą twarz nawet okolicę oczu. Tonik już miał swój debiut na moim blogu więc zapraszam do recenzji- KLIK



KROK 2
Krokiem drugim jest dokładne mycie twarzy żelem Dermedic Normacne Preventi. Żel jest antybakteryjny i przeznaczony do skóry mieszanej i tłustej. Moja skóra ostatnio lubi sobie szaleć, wybrnęłam z okropnej suchej skóry, lecz teraz strasznie moja skóra przetłuszcza się w strefie T. Lubię rano zastosować ten żel ponieważ świetnie oczyszcza moją skórę, nie wydziela ona przez dłuższy czas sebum. Ale więcej na jego temat nie zdradzam bo pojawi się na pewno osobna recenzja już niedługo.
P.S. Moja perełka <3


KROK 3
Ze względu, że przez żel wysuszam swoją skórę lubię użyć mgiełki na twarz by ją nawilżyć. Obecnie testuję Linum Emolient z firmy Dermedic i jest to lekka emulsja, która sprawdza się idealnie przed zastosowaniem kremu. Szybko się wchłania i zawsze po jej użyciu czekam chwilę zanim nałożę krem. Recenzja już niedługo.

KROK 4
Krem pod oczy to dla mnie bardzo ważna sprawa. Nie narzekam ostatnio na mocno wysuszoną okolice wokół oczu. Lecz nie wyobrażam sobie swojej codziennej pielęgnacji bez dobrego kremu pod oczy. Wklepuję go w niedużej ilości. Spokojnie krem nadaje się pod makijaż i świetnie się sprawdza u mnie od dłuższego czasu. Do jego bardziej dokładnej recenzji zapraszam tutaj KLIK



KROK 5
Obowiązkowym ostatnim krokiem jest dobry krem, który zmatowi moją skórę na dłuższy czas. Obecnie używam Normacne Preventi z Dermedic. Jest to matujący krem na dzień. Mała pompka starcza na całą twarz co mnie strasznie cieszy bo krem jest wydajny i uwaga nadaje się dla skóry trądzikowej, więcej o nim nie zdradzam tutaj bo jego recenzja także się pojawi.

Tak wygląda moja codzienna poranna pielęgnacja. Już jutro będzie pojawiać się seria Back to school. Tak ja także wracam do szkoły. Ale na blogu także pojawi się moja codzienna wieczorna pielęgnacja. 
A WASZA PORANNA PIELĘGNACJA JAK WYGLĄDA ?
Pozdrawiam Veneaa:*

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Faktycznie tonik przed żelem to dziwna kolejność :D
    Ale na ten tonik mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten tonik i lubiłam go,kremik pod oczy mamy ten sam.Kuszą mnie kosmetyki Dermedic,szczególnie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę koniecznie wypróbować tą firmę Dermedic, no i oczywiście czekam na recenzje
    Pozdrowienia,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja poranna pielęgnacja wygląda podobnie, choć pomijam stosowanie toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jest ta mgiełka, lubię lekkie preparaty.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji testować żadnego produktu który przedstawiłaś ale bardzo ciekawi mnie żel do mycia twarzy od dłuższego czasu zastanawiam się czy warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zawsze najpierw mydło, potem tonik i krem :) może też zrobię taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pielęgnacja wygląda tak samo tylko najpierw myję, a później używam toniku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam same dobre opinie na temat toniku, i mam ochote go wypróbować :)))

    Obserwuje :) Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za obserwację oraz komentarze :)

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy ma swoje przyzwyczajenia, które zdecydowanie mu odpowiadają.
    Moja poranna pielęgnacja, no cóż chyba też zrobię owy post na ten temat. Ale już wkrótce pojawi się u mnie moja toaletka. Więc zapraszam do obserwowania bloga - >www.kwiatekzesnu89.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem pod oczy strasznie mnie zaciekawil: )

    OdpowiedzUsuń
  13. krem pod oczy ma piękne opakowanie :) muszę wreszcie zakupić mgiełkę na twarz, bo już długo planuję jej zakup.

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa pielęgnacja, my staramy się ograniczyć do mniejszej ilości kosmetyków :) a na noc co stosujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro wieczorem pojawi się notka na ten temat więc zapraszam :)

      Usuń
  15. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten krem z Dermedic muszę wypróbować jak skończę zapasy, mam na noc i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnego produktu z powyższej gromadki. Jednak przyznam, że lubię kosmetyki marki Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam ochotę na ten kremik pod oczy ! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem za leniwa :)
    Rano używam tylko kremu nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresowała mnie ta mgiełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie tylko ronik i kremy ;) Fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo tego. Ja aż tylu produktów nie używam. :)
    Mgiełka może być ciekawa!

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja pielęgnacja wygląda podobnie, tylko że najpierw żel potem tonik, i używałam innych do tego produktów:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)