213



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was Lovely, Nude Eye Pencil (Cielista kredka do oczu)


Informacje od producenta:
Kremowa tekstura ułatwia łatwą i delikatną aplikację. Cechy wyróżniające produkt to komfort noszenia, wysoka trwałość i intensywność cielistego koloru. Kredka długo utrzymuje się na powiece, nie rozmazuje się. 

Cena:
6zł / 1,4g


Co ja myślę na temat tego produktu ?
Kredkę kupiłam przypadkowo. Do tej pory używałam namiętnie białej, ale przy zakupach jakieś 2-3 miesiące temu stanęłam koło szafy Lovely i oglądałam nowe produkty jakie przybyły no i  natknęłam się na tą kredkę. Uznałam, że cena niska to wrzucę ją do koszyka i przetestuje. Mimo wszystko byłam bardzo negatywnie do niej nastawiona i uważałam, że pewnie będzie to bubel. Kredka pozytywnie mnie zaskoczyła, świetnie się rozprowadza, kolor jest idealnie cielisty. Utrzymuje się bardzo długo na linii wodnej i co najważniejsze nie podrażnia, nie piecze, nie wywołuje swędzenia czy też łzawienia. Nie rozpuszcza się w torebce jak jest wysoka temperatura na dworze. Za takie pieniądze strzał w 10 ;]

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10





Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. OOoo właśnie takiej szukam!:) Dobrze, że tu trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię białe kredki u siebie w makijażu :) Lovely jeszcze nie miałam ale może następnym razem się jej przyjrzę skoro jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo lubię białe kredki, ale jednak ta u mnie wygrała ;]

      Usuń
  3. wydaje sie dobrze napigmentowany, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze miałam białe kredki, taka cielista może być dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny odcień ma ;) ja na co dzień używam czarnej kredki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że Lovely dorobiło się nudziaka. Kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam kredek do makijażu ale kolor tej kredki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie wydaje się świetna! Sama używałam białej, ale będę musiała się rozejrzeć za tą, o której piszesz. Skusiłaś mnie na kolejny wydatek. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze, ale moze być przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ją wziąć na promocji -40% ale nie wbijał się rabat więc się wkurzyłam i zrezygnowałam z niej. Może innym razem kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ta kredke ! Na lini wodnej rzeczywiście wyglada super, ale niestety u mnie slabo sie utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię taki odcień kredek do oczu, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super , szukam cielistej kredki ale nic , szkoda ze lovely nie ma w USA , bo duzo dobrego slyszalam o tej firmie



    pozdrawiam

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. no własnie nie mam żadnej takiej cielistej kredki w kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem spoko uniwersalny kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam ją ostatnio w Naturze, ale nie kupiłam. Z pewnością trafi do koszyka przy okazji następnych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę kupić, bardzo mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię tę firmę zwłaszcza lakiery:))

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba idealnie trafiłam, bo obecnie szukam jakiejś kredki w jasnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie myślałam nad zakupem takiej cielistej kredki, więc pewnie się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę w końcu kupić matową kredkę, bo wiecznie o niej zapominam :) A patrząc na zdjęcia, aż mi się za nią zatęskniło :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie malowałam oczu biała może warto spróbować bo biały powiększa :p a ja mam małe oczka :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie szukam jakiejś dobrej kredki, ale czarnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szukam właśnie idealnej o takim kolorze :) Muszę ją nabyć :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukałam takiej białej kredki i właśnie mam :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna, nigdy takiej nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)