210



Instagram
Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was lakier one colour exclusive.

Odcień testowany:
20

Strona internetowa producenta:

Lakier :

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Zacznę od tego, ze buteleczka jest bardzo solidnie wykonana, właśnie spadła mi w bardzo dużej wysokości na płytki i jest w całości. Do tej pory żaden lakier nie przeżył tego zetknięcia. Jeśli chodzi o pędzelek, jest on bardzo dobrze wykonany, nie zostawia włosia na płytce paznokcia, lecz czasem trzeba uważać bo jak każdy lubi zostawiać delikatne smugi. Kolor jest typowo mój. Pięknie się błyszczy, przypomina mi takie poranne kakao  jakie pijałam, gdy byłam mała. Potrzebne są dwie warstwy dla idealnego krycia. Kolejny lakier, który mnie nie zawiódł z tej kolekcji i trzyma się 6 dni. Dla mnie to prawdziwy raj, bo nie lubię malować często paznokci. Ostatnio przepadam za właśnie takimi odcieniami i króluję on na moich paznokciach bardzo często.  Jeśli chodzi o allepaznokcie.pl paczka dotarła do mnie w zaskakująco szybkim tempie, świetnie zabezpieczona i żaden produkt nie został uszkodzony.

Czy polecam?
W 100 %

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10













Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. przyznam, że kolor jest piękny, ale na tą naklejkę już patrzeć nie mogę - allepaznokcie są wszędzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor lakieru , pazurki też zasługują na pochwałę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie genialny kolor <3 zakochałam się ;))

    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie spodziewałam się, że lakier na paznokciach będzie wyglądał tak ładniutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie neutralne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ulubione kolory lakierów !
    http://paulinaaaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor cudny :D ! Lubię takie przybrudzone kolorki u kobiet na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam, że kolor mi się nie spodoba ale na paznokciach wygląda doskonale

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladny odcien i ta trwalosc :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam lakiery z allepaznokcie :D
    Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)