226- Lovely, Preparat do usuwania skórek



Instagram


Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was Lovely, Preparat do usuwania skórek


Informacje od producenta:
Ułatwia usuwanie skórek, zawiera kombinację 
ścierających mikroskładników o kulistych kształtach, pozwalających na delikatne usunięcie narośniętych skórek. Dzięki zawartości aloesu zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, a także odżywia i wygładza. 

Cena:
ok.4-5zł / 11ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Nie podkładałam z nim wielkich nadziei. Lecz bardzo pozytywnie się zdziwiłam, produkt okazał się bardzo fajny. Skorki delikatnie zmiękcza, jednakże produkt muszę przytrzymać na skórkach dłużej niż 20 min i to byłby w sumie jedyny minus.  Nie wysycha, długo zachowuje swoje właściwości i wg mnie jest wydajny, ale ja nie mam większych problemów z moimi skórkami - stosuje mniej więcej raz na 2 tygodnie. Produkt ładnie pachnie, ma delikatne drobinki ścierające. Preparat zostawia lepiącą powłoczkę po wyschnięciu, więc  nie każdemu może to odpowiadać.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:


8/10




Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. ten post mnie zaciekawił chętnie wypróbuje ten produkt jutro lecę do sklepu go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z SH pewnie przez dwa lata nie zużyje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubiałam ich odżywkę taką różową :D tego preparatu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo muszę wypróbować, bo moje skórki są okropne :/

    ___________________
    ps, a u mnie? klasyka w modzie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go ale jakoś nie podołał.

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie wiedzialam ze Lovely ma taki preparat w swojej kolekcji :) fajny kolorek ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze go nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie ze sie sprawdzil:) z checią wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest mój ukochany "odskórkowywacz".
    lubię te rozpuszczone w nim drobinki, lubię jego zapach i cenię sobie szybkość jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i prawie w ogóle nie używam. Muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem wierna produktowi z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chętnie wypróbuję. Cena przystępna, Ty go Kasiu dobrze oceniasz, więc jak tylko spotkam to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze tego preparatu, ale kosztuje niewiele, więc z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę,że mi by bardzo przeszkadzał ten lepki film ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie wypróbowałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie wypróbowałabym ten preparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam go wiele razy w rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zamierzam wypróbować ten preparat z sally hnsen, nie miałam jeszcze niczego do skórek

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam kiedyś ciekawa tego produktu ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie to wygląda, jestem ciekawa jak dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować, koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwykle przechodziłam obojętnie obok tych produktów w szafie Lovely, ale widzę, że to spory błąd. Następnym razem zatrzymam się tam na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam go ale wolę z Palomy albo Manhattanu

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe, nigdy nie używałam tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba kiedyś, wiele lat temu miałam go, albo coś bardzo podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Parę razy widziałam owy produkt w sklepie, ale nie skusiłam się na niego. Może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)