233- Back to school- moje ulubione kosmetyki do makijażu.



Instagram


Witajcie !
Dzisiaj kolejny post z serii Back to school. Jest to oczywiście inna forma niż na filmach wielu vlogerek. 
Ja bardzo lubię delikatny makijaż, podkreślający oko. Mimo swojego wieku nie przepadam za mocnym  makijażem do szkoły. Dlatego też używam takich produktów takich jak :
1.

IsaDora wake up make-up SPF 20. Podkład jest bardzo delikatny. Ma bardzo znikome krycie, mogę je porównać do kremu BB. Podkład fajnie rozświetla cerę i idealnie nadaje się do szkoły. Nie tworzy efektu maski i jest wręcz niewidoczny na twarzy. 
2.
BeBeauty puder w kamieniu. Fajnie matuje, używam go tylko na strefę T. Jest bardzo wydajny. Sprawdza się idealnie w torebce i kosztuje grosze. 
3.
Bronzer SENSIQUE. Te piękne kuleczki mam od dobrych trzech lat. Jedynym minusem jest opakowanie bardzo szybko się rozpadło, ale za taką cenę nie ma co narzekać. Zawsze podkreślam delikatnie kości policzkowe i konturuję twarz. Oczywiście wszystko z umiarem, żeby nie wyglądać jak murzynka. 
4. 
Glaze róż odcień nr.4 Bardzo lubię ten róż dodaje zdrowego blasku skórze, lecz nie używam go codziennie, ponieważ ma bardzo intensywny kolor.




5.
 Lovely Curling Pump Up Mascara- Tusz do rzęs zmieniam bardzo często więc nie zawsze mam ten. Najważniejsze dla mnie jest delikatne podkreślenie oka. Wytuszowane rzęsy to u nie podstawa. 
6.
 Korektor  KOBO- na moje wory pod oczami to obowiązek. bez korektora ani rusz z domu. Korektor jest bardzo fajny. Świetnie kryje niedoskonałości i utrzymuje się u mnie cały dzień.
7. 
Pomadka ochronna ISANA- ostatnio mój ulubieniec od kiedy zgubiłam swoje masełko z Nivea. Nie chodzę w kolorowych ustach do szkoły. Lecz zawsze mam przy sobie tego typu produkt dla nawilżania ust.
8.
Eyeliner z Wibo. Od czasu do czasu robię sobie delikatną kreskę. Lecz nie zawsze, ponieważ, albo mi się nie chce ( tak lenistwo czasem wygrywa), albo brakuje mi czasu.  

9. 
Zalotka. Zawsze podkręcam swoje rzęsy bo z natury są bardzo proste.
10. 
Catrice Camuflage Cream- Jest to taki mój korektor do zadań specjalnych. Używam go na zmiany trądzikowe i blizny. 
11.
 Pędzle Oriflame- są to dwa moje ulubione pędzle. W roku szkolnym zazwyczaj ich używam.
12. 
Kredka Golden Rose- podkreślone brwi to u mnie bardzo ważna rzecz i ostatnio moim ogromnym ulubieńcem jest kredka z Golden Rose świetnie się sprawdza bo jest z woskiem.
13.
Lovely nudziakowa kredka na linię wodną. Kredka dodaje mi rozświetlenia oraz sprawia, że oko wydaje się większe, bardziej otworzone. Używam ją wymiennie z białą ;]



To moje wszystkie produkty, których najczęściej używam do makijażu szkolnego. Pamiętajcie, żeby nigdy nie przesadzić. Makijaż do szkoły najlepiej jak jest delikatny, a nie tak mocny, że z daleka na korytarzu widać przysłowiową " tapetę".

Pozdrawiam Veneaa :**

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Zadnego z nich nie mialam, ale wiekszosc chetnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak czytam te wszystkie wpisy o powrocie do szkoły, to się cieszę, że już dawno skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ten korektor z KOBO, póki co mam z tej firmy szminkę i lakier - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram :) W szkole nie wypada wyglądać jak lampucera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozsądnie :) Przypomniałaś mi o kuleczkach z Sensique :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co prawda szkołę mam już za sobą, ale na co dzień też jestem zwolenniczką delikatnych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa podkładu :) Muszę wypróbować ten korektor z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki. Ten bronzer mnie zaciekawił. Używam kuleczek rozświetlających :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do szkoły używam tylko kremu nawilżającego, tuszu i zalotki, ponieważ nie mam potrzeby używania innych rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. jedynie pomadka z Isany jest mi znana z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście jeszcze miesiąc wolnego ;) Bardzo dobrze, że stawiasz na delikatny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam część z nich.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nie znam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię podkłądy isadory chociaż zazwyczaj trochę ciemnieją

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio sporo słyszałam o tym korektorze z Kobo, muszę go wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)