256-Rossmann, Isana Hair, Hitzeschutz Spray (Spray termoochronny)



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję- Rossmann, Isana Hair, Hitzeschutz Spray (Spray termoochronny)


Informacje producenta:
Spray do włosów z termoochroną chroni włosy przed wysuszeniem podczas suszenia suszarką lub stosowania prostownicy - nie obciążając ich przy tym. Wzbogacona pantenolem formuła pielęgnacyjna dostarcza włosom ekstra porcję pielęgnacji i nadaje im niezwykły blask.

Skład:
Aqua ,Alcohol Denat, Propylene Glucol, Bis (c13-15 Alkoxy) Pg-Amodimethicone, Panthenol, Vp/Va Copolymer, Pafum, Peg-40 Hydrogenated, Castor Oil, C14-15 Alcohols, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Citronellol, Laurtrimonium Chloride.

Cena:
ok. 8zł / 150ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Zacznę od tego, że ja mało kiedy używam suszarki, lokówki czy prostownicy, ale jak już się zdarzy to mimo wszystko jakaś termo ochrona by się przydała… Produkt bardzo ładnie pachnie co mi się bardzo podoba, jak na termo ochronę jest tanim produktem. Moje włosy bardzo fajnie chroni, są po nim mięciutkie, sypkie, delikatne. Najbardziej zawsze zależy mi na ochronie końcówek i moim zdaniem spełnia swoje zadanie. Mi ten produkt starcza na bardzo  bardzo długo. Atomizer się nie zacina, dobrze się z nim pracuje. Produkt nie obciąża włosów.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10






Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza ale ja raczej nie zrezygnuje z mojego ulubionego serum ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. z Isana używałam tylko żele do kąpieli

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.design4livingbetter.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F08%2Fhow-to-do-smokey-eyes_zpsbc5fdc6b.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.design4livingbetter.com%2Fmakeup-smokey-eyes%2F&h=620&w=740&tbnid=Nji7grt9FSMi5M%3A&zoom=1&docid=5eu2KPxK9RBbmM&ei=QRYnVPSGMrG07QaViIGgDQ&tbm=isch&ved=0CGUQMygmMCY&iact=rc&uact=3&dur=286&page=2&start=22&ndsp=34

    OdpowiedzUsuń
  3. sory za linka miało go nie być , jak coś usuń

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zakupić :) a razie mam sprej termoochronny z Biosilk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alkohol już na drugim miejscu w składzie??:( Słabo...

    OdpowiedzUsuń
  6. no co prawda to prawda też się tego bałam, ale włosów nie wysusza ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba sie na nego skusze. Ostatnio przydalaby sie moim wlosa cos do ochrony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przydałby mi się tego typu produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och wygląda fajnie ale skład totalnie nie w moim guście, moje włosy nie cierpią alkoholu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie się zapowiada, jak będę potrzebować tego typu produktu chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie używam suszarki, prostownicy lub lokówki, ale dobrze wiedzieć na przyszłość o takim dobrym produkcie. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Do termoochrony użyłam mgiełki z marion ale o tej też będę pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  13. O to muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, raczej tego typu produkty nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko używam prostownicy czy suszarki, ale dobrze mieć taki produkt w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie niestety alkohol na drugim miejscu w składzie odstrasza :C I tam mam suche włosy i nie chciałabym ich dodatkowo katować takimi środkami

    OdpowiedzUsuń
  17. musze kupić własnie coś z termoochroną, na jesień sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie suszę suszarką w ogóle włosów choć zimą pewnie mi się to przytrafi to może warto pokusić się o taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aktualnie stosuję spray termoochronny z Loreal Professionnel i jestem z niego mega zadowolona. A isaną mnie zadziwiłaś. Na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. suszarki używam codziennie więc przyda mi się taka ochrona. lubię serię Isana :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)