249- Luxury Paris, Volume Expert 200%, Tusz mega pogrubiający z Biedronki



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was Luxury Paris, Volume Expert 200%, Tusz mega pogrubiający z Biedronki

Informacje od producenta:
- mega pogrubienie
- spektakularne wydłużenie
- perfekcyjne rozdzielenie
- intensywny czarny kolor

Cena:
9,90 zł

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Tusz jest zamknięty w wygodnej buteleczce i ma bardzo wygodną szczoteczkę. Polubiłam się z nią bardzo mocno. Lubię go używać na co dzień. Tusz bardzo ładnie podkreśla rzęsy chodź trzeba uważać bo lubi sklejać. U mnie spokojnie utrzymuje się 10 godzin pod koniec dnia, gdzieś delikatnie się osypie. Tusz nie daje mega pogrubienia jest ono dość delikatne. Wydłuża delikatnie rzęsy i ma na to wpływ. I coś w czym się zakochałam czyli piękny intensywny czarny kolor. Moim zdaniem jest to dobry tusz na co dzień, lecz nie sprawdzi się na jakieś większe wyjścia. Łatwo się go zmywa i nie powoduje pieczenia czy swędzenia oczu. Lubię go łączyć z innymi tuszami i z chęcią go używam.

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie wiem

Ocena:

7/10











Efekt po 2 warstwach:



Efekt po 4 warstwach:


Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Ładnie pokrył Twoje rzęsy, ale widać, że trochę skleja. Myślę, że za niską ceną to niezły produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie miałam go jeszcze. Ale teraz znalazłam swojego ulubieńca z essence za podobną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie, sklejak jak nic.. Nie sadze zebym siegnela po ten tusz. Jakos nie wierze biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam :). Na razie używam Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt całkiem nie zły :) I szczoteczkę też ma całkiem fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczotka mi się podoba. Efekt nie jest wcale zły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi szczoteczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kupić, ale chyba dobrze, że tego nie zrobiłam, bo efekt średni w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podoba mi się efekt, wolę wibo growing lashes :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladnie wyglada na rzesach ; ) Sliczne masz oczy przedewszystkim ;D Zazdroszcze :3 Ja obecnie zakochana jestem w L'Oreal
    Pozdrawiam , Ilonciaaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Calkiem niezly, zwlaszcza za taka cene :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go jeszcze. Całkiem fajny efekt daje na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już mam swojego ulubieńca w tej dziedzinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, a nawet nie zwróciłam na niego uwagi.. Może warto czasem dac szansę takim kosmetykom? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle sobie radzi jak za tak niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba jednak nie dla mnie.. za dużo warstw i przy tym skleja :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam swego ulubieńca i póki co nie sięgam po nowe produkty ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)