236 - Żel do mycia twarzy do cery suchej "Mydlnica lekarska"



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję Żel do mycia twarzy do cery suchej "Mydlnica lekarska"

Składniki ziołowe:
wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, korzenia prawoślazu, owsa, ziela nostrzyka, kwiatostanu lipy.

Właściwości:
wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.

Działanie:
dzięki obecności wyciągów z ziół powszechnie stosowanych w fitoterapii cery suchej i wrażliwej, żel działa oczyszczająco, osłaniająco i wygładzająco.

Polecany przez dermatologów:
do mycia cery suchej i wrażliwej, do zmywania makijażu.

Fitomed poleca:
wskazane jest stosowanie nawilżającego toniku marki Fitomed do cery suchej i wrażliwej oraz odświeżającego płynu różanego lub lawendowego. Ze składników kosmetyki naturalnej (np. płatków róży, nagietka, glinki białej, mąki sojowej, płatków drożdżowych, olejów kosmetycznych) sporządzać maseczki odżywcze (przepisy na stronie).

Objętość:
200 ml.

INCI:
Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Avena Sativa Officinalis Extract, Tilia Cordata Extract, Melilotus Officinalis Extract, Sodium Laureth Sul-fate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methyl-isothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone

Strona internetowa producenta:
KLIK

Odnośnik do produktu:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Żel jest zamknięty w wygodnej przezroczystej tubce. Dzięki temu widzę ile produktu zużyłam. Żel sprawdza się u mnie doskonale. Już mała kropelka pozwala na dokładne oczyszczenie skóry twarzy. Ma typowo ziołowy zapach i niektórym może to przeszkadzać, moim zdaniem ten zapach jest przyjemny i mnie nie przytłacza. Produkt nałożony na skórę w czasie mycia wytwarza pianę, ładnie zmywa resztki makijażu. Na spokojnie mogę go stosować na okolice oczu. Żel nie powoduje uczucia ściągnięcia i sprawdza się nawet na cerze trądzikowej.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10







Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Mam ochotę na wersję do cery tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej mamie bym go kupiła bo ma bardzo wrażliwą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) Właśnie szukam czegoś naturalnego i delikatniejszego od tych wszystkich sklepowych żeli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ;) Mam ostatnio ochotę na delikatne żele do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam. Fajnie, że nie powoduje uczucia ściągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie wiem dlaczego ale konsystencje żelowe zawsze wysuszają mi twarz :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawy, ja jednak wolę mydełka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten żel i bardzo go lubiłam, jeden z lepszych jakie używałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kosmetyk :) Codziennie nie używam żeli do mycia twarzy , ale ten chetnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że sprawdził by się u mnie ;)!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam za tego byka ortograficznego ;D Miało być sprawdziłby* ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)