251- Holograficzny lakier z allepaznokcie 04



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję lakieru holograficznego z firmy allepaznokcie.

Recenzowany  odcień :
04

Strona internetowa producenta:

Odnośnik do lakieru :

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Ostatnio mam ogromną fazę na malowanie paznokci i codziennie noszę inny kolor. Do mojej kolekcji dzięki allepaznokcie, trafiły dwa lakiery holograficzne, ale dzisiaj skupię się na jednym, który ma piękne odcienie niebieskości w sobie. Lakier bardzo wygodnie się rozprowadza, dwie cienkie warstwy idealnie kryją i możemy spokojnie uzyskać wymarzony efekt.  Jeśli chodzi o zmywanie lakieru to tutaj mam małe „ale”  bo zmywa się dość ciężko.  Lakier jest zamknięty w standardowym słoiczku dla marki allepaznokcie. Tutaj nie mam nic do zarzucenia, pędzelek także mi odpowiada. Mimo mojej fazy na malowanie paznokci skrupulatnie przetestowałam lakier i spokojnie utrzymuje się 5 dni.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

9/10













Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Ten lakier wygląda przepięknie! Właśnie szukałam podobnego, ale w żadnym sklepie jakoś go nie znalazłam. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny raz go widzę i uważam że prezentuje się naprawdę pięknie :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten kolor! Podziwiam, ze chce Ci sie codziennie malować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudny, a u mnie się dobrze zmywa, może zależy od zmywacza ? nie wiem dla mnie pod każdym względem jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowny. Mam taki sam i uwielbiam go, na słońcu pieknie się mieni ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy kiedykolwiek przekonam się do lakierów holo.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obłędnie odbija światło! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fantastycznie wygląda! Świetna opcja na imprezę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda super:) zapraszam do siebie i na konkurs!:) http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super efekt :) szkoda,że do pracy nie mogę mieć takich paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny efekt na paznokciach. Śliczny kolor i ładnie kryje. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo nie spodziewałam się takiego efektu niby zwykły zimny szary,a jak ładnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda na paznokciach bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy podobny gust Kochana bo to już kolejny produkt z tej firmy którego i ja zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezla trwalosc i super efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam chyba ten sam lakier holograficzny z Alle Paznokcie ;) I go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taki efekt, zamówiłam właśnie podobny z Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten sam odcień lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)