241- Chusteczki samoopalające Marion



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was chusteczki samoopalające z Mariona.

Informacje od producenta:
Bardzo łatwa i szybka aplikacja - dzięki chusteczce. Umożliwia ona równomierne rozprowadzenie preparatu, który nadaje skórze piękną i naturalną opaleniznę. Po zastosowaniu produktu skóra delikatnie, przyjemnie pachnie i nie charakteryzuje się specyficznym zapachem standardowych samoopalaczy. Efekt- aksamitna, pachnąca i opalona skóra bez smug!
Po aplikacji preparatu skóra delikatnie, przyjemnie pachnie i nie charakteryzuje się specyficznym zapachem standardowych samoopalaczy.
Naturalne składniki:
- ekstrakt z orzecha włoskiego,
- witamina E - nawilża i wygładza skórę, łagodzi podrażnienia, neutralizuje wolne rodniki i zapobiega starzeniu się skóry,
- D - pantenol - pielęgnuje i wygładza skórę. 

Cena:
1,70zł / szt.

Strona internetowa producenta:

CO ja myślę na temat tego produktu ?
Chusteczkę zastosowałam na twarz. Liczyłam na chociaż minimalne efekty, lecz niestety totalnie się zawiodłam. Chusteczki nie spełniły swoich obietnic. Nie zauważyłam opalenizny. Moja skóra wyglądała tak samo jak przed użyciem. Efekt nie pojawił się nawet po 24 godzinach. Na szczęście chusteczki nie wpłynęły negatywnie na moją skórę, nie spowodowały pieczenia, swędzenia itd.

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie

Ocena:

1/10




Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Nie słyszałam nigdy o chusteczkach z Marion,ale nawet nie mam zamiaru kupić. Dobrze,że ją opisałaś,bo pewnie wiele dziewczyn skusiłoby się na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko raz czegoś takiego używałam...jakoś nie przepadam za takimi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam je, ale nie używałam do tej pory, no i nie wiem kiedy to nastąpi, ale prędzej czy później przetestować muszę

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóz produkt okazał sie bublem..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich produktów , wolę 10 min na solarium :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A szkoda, przydałby mi się taki cudak, byle działający :P

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie zazwyczaj jedna chusteczka nie wystarcza na całe ciało ;D
    zdażyło mi się używać chusteczek samoopalających Ziaja a;e jakoś wolę jednak balsamy

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich produktów i nigdy ich nie używałam . Zawsze boje się, że wyjdą mi jakieś plamy czy zacieki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze bałam sie takich chusteczek, lepszy brak efektu niż smugi, jednak sie nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie ufam takiej formie opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam chusteczek ;) Nie lubię takich produktów

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że nie działają :/

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze nie działają bo fajna cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam je całkiem niedawno kupić.. i dobrze, że tego nei zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka dni temu pierwszy raz kupiłam dokładnie tą chusteczkę i również nie zauważyłam nic. Kompletnie nic... i tłumaczyłam sobie że może nie nadaje się do mojej karnacji, ale skoro u Ciebie również nie działa to widocznie jest to bubel.

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, bo bardzo lubię produkty z tej firmy szczególnie do włosów!

    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wgl nie ufam produktom samoopalającym już miałam jakiś samoopalacz do ciała , porobił mi plamy

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)