255- Love me green- Krem do ciała z wyciągu aloesu i ekologicznego olejku migdałowego



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was Organiczny Nawilżający Eko Balsam Do Ciała Karité Exotique
Eko Balsam Naturalny, bez Parabenów wyprodukowany we Francji


Właściwości:

Organiczny eko balsam naturalny do ciała opracowany w celu nawilżenia*, odżywienia i ochrony skóry. Jego stosowanie daje efekt długotrwałego nawilżenia i odnowy warstwy lipidowej - nawet bardzo suchej skóry. Balsam wyjątkowo szybko się wchłania pozostawiając na powierzchni skóry naturalny połysk, nie zostawiając tłustego filmu. Skóra staje się jedwabiście gładka.
* Nawilżenie górnych warstw naskórka.
Balsam bez parabenów.

Sposób użycia
Stosować na oczyszczoną skórę ciała 1-2 razy dziennie rozprowadzić kolistymi ruchami. W razie problemów podczas pompowania kremu, przed użyciem wstrząsnąć mocno pojemnikiem z kremem, np. uderzając o twarde podłoże
.
ZAPACH: Karite exotique
Naturalny, lekko orzechowy zapach, egzotyczny i uwodzicielski. Działa relaksująco i antystresowo.

Cena: 
64,90 zł

Przeznaczenie: 
wszystkie rodzaje skóry

Działanie: 
nawilżanie

Objętość: 
200ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Zacznę od tego, że zapach mi całkowicie nie przypomina orzechów tylko pomarańczę. Zużyłam go nakładając na szyję i dekolt. Moja skóra w tych miejscach jest zawsze bardzo mocno przesuszona. Balsam używałam codziennie rano i wieczorem. Jedna saszetka starczyła mi na około 12 użyć. Moim zdaniem to bardzo dużo. Balsam świetnie nawilża. Zapach jest zniewalający utrzymuje się dość długo na skórze i na spokojnie mogę go polecić. Mimo wszystko krem mnie nie zapchał, nie spowodował pieczenia, podrażnienia skóry. Przy mojej dość wymagającej skórze sprawdził się bardzo dobrze i fajnie nawilżył skórę, efekt utrzymywał się bardzo długo z czego bardzo mocno się cieszyłam bo mało, który produkt tak mocno nawilżał moją skórę.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10







Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Cena mnie w tym momencie zabiła. Nie za balsam do ciała- to zdecydowanie dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam tę próbkę i z tego, co kojarzę ten krem dobrze się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena odstrasza no ale jesli rzeczywiście jest jej wart :) mimo to jednak zawsze mieć taką próbkę uniknie się tym niepotrzebnego wydania kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze taka saszetka wystarczyła na 12 użyć u mnie pewnie max na dwa by wystarczył.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś tą próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ on gęsty i pewnie wydajny..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie ale cena trochę zwala z nóg ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)