258- Ziaja odżywczy krem peptydowy 50+



Instagram



Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was Ziaja odżywczy krem peptydowy 50+

Informacje od producenta:
tłusty krem na noc 

WSKAZANIA 
cera sucha 

DZIAŁANIE 
• chroniąc włókna elastyny przeciwdziała objawom starzenia skóry 
• widocznie wygładza i redukuje głębokość zmarszczek 
• wzmacnia strukturę skóry, zapobiega wiotczeniu i utracie elastyczności 
• wyraźnie ujędrnia oraz poprawia owal twarzy

dla kogo:
dla niej

przedziały wiekowe:
50+

 rodzaje cery:
dojrzała, sucha , zmarszczki

Sposób użycia:
Kompres nanieść na skórę twarzy i szyi, następnie delikatnie wklepać. Stosować na noc. Przy skórze bardzo suchej najlepsze efekty wygładzające uzyskuje się po nałożeniu kompresu na skórę twarzy i szyi bezpośrednio po wchłonięciu kremu przeciw zmarszczkom 50+. Nadaje się do masażu skóry twarzy i dekoltu.

Substancje aktywne:
-ceramidy
- koncentrat lipidowy ceramid 1,3,6ii – fitosfingozyna - cholesterol
-oligopeptydy (mikro-kolagen)
-polisacharydy
- skwalan

Pojemność:
50 ml

Bezpieczeństwo :
PRODUKT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE I ALERGOLOGICZNIE

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Produkt testowała moja mama, ale i mi zdarzyło się go użyć. Zaraz padną pytania dlaczego w tak młodym wieku sięgam po krem dla cery 50 +. Takie kremy są o wiele lepiej wzbogacone, lepiej nawilżają i mają o wiele lepsze działanie. A mimo wszystko jakby nie patrzeć już od młodego wieku trzeba wprowadzać pielęgnacje przeciwzmarszczkową. Nie pozbędziemy się całkowicie zmarszczek bo to nie realne, ale zawsze możemy spowolnić ich powstawanie.
Ale wróćmy już do kremu. Moja mama ma już cerę bardzo dojrzałą, ze sporą ilością zmarszczek, lecz ostatnio ma problem z przesuszaniem się skóry. Używała namiętnie tego kremu na dzień jak i na noc i stanowczo mówi, że krem nawilżył jej skórę. Powodował on także ładne rozświetlenie skóry jak i jej delikatne naciągnięcie, skóra wyglądała młodziej jak też i zdrowiej.
Sama stanowczo mogę stwierdzić, że po kliku użyciach widziałam efekt zdrowej, nawilżonej, rozświetlonej skóry. Bardzo mi się to spodobało, ponieważ mało który krem daje takie efekty.
Niestety mama uważa, że nie ma on za dużego wpływu na stopowanie zmarszczek.
Krem nie spowodował zapchania, pieczenia, swędzenia, czy też innej formy alergii.

Ocena:

8/10






Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Fajnie, że jesteś zadowolona!

    Ja od dawna nie miałam nic z Ziai, więc nie znam tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja jest dobra :) ja mam krem nawilżający z serii MED i jest super też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że osoby w tak młodym wieku nie powinny stosować takich kremów i Twoje myślenie jest trochę błędne ;) można sobie tym zniszczyć cere...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam awersji do kremów dla wyższego przedziału wiekowego. Wręcz przeciwnie. Jestem zdania, że trzeba zapobiegać, a nie hamować pogłębianie już powstałych zmarszczek :)
    Tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. krem nie dla mnie, ale Ziaję bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś w sam raz dla mojej mamuśki :) Też ma ostatnio duży problem z przesuszaniem się cery

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też zdarza się czasami sięgnąć po krem przeciwzmarszczkowy :) Lubię kosmetyki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremik wydaje sie byc ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)