234- DERMEDIC NORMACNE Antybakteryjny żel do mycia twarzy



Instagram


Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję jednego z produktów marki Dermedic - NORMACNE
Antybakteryjny żel do mycia twarzy

Informacje od producenta:
Działa antybakteryjnie. Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień.
Reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając tworzeniu nowych zmian trądzikowych.
Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom).
Regularnie stosowany przywraca skórze zdrowy wygląd.
Nie pozostawia uczucia ściągnięcia.
Nie zawiera alkoholu. Hypoalergiczny.

Składniki aktywne:
Zincidone, ekstrakt z zielonej herbaty, chlorofil.

Cena:
25zł / 200ml

Strona internetowa producenta:

Odnośnik do produktu :

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Żel jest zamknięty w wygodnej buteleczce z pompką za co już ma u mnie ogromny plus bo bardzo lubię takie opakowania. Żel ma kolor zielony i po nałożeniu go na twarz pieni się w czasie mycia. Świetnie oczyszcza skórę. Bardzo dobrze radzi sobie z resztkami makijażu. Skóra po nim jest bardzo dobrze oczyszczona pory są napięte.  Żel nie spowodował u mnie podrażnień, pieczenia, wysypu nieprzyjacieli, czy też jakiś innych niespodzianek. Pachnie bardzo delikatnie, zdrowo. Produkt jest bardzo wydajny. Jedno naciśnięcie pompki wystarcza na umycie całej twarzy bardzo dokładnie. Zauważyłam, że ten żel wpływa na wydzielanie sebum. O wiele mniej wydziela go moja skóra, nie świecę się tak szybko. Nie pozostawia mojej skóry ściągniętej, wysuszonej. Zauważyłam, że przy jego stosowaniu moja skóra bardzo się uspokoiła. Nie jest tak bardzo zaczerwieniona, nie mam tyle krostek. Wręcz moja skóra po nim stała się jedwabiście gładka. Z ręką na sercu mogę stwierdzić, że jest to moja perełka.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10









Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. tego też jeszcze nie używałam

    _______________
    a u mnie?
    pierwszy filmik modowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się zachęcona i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na te kosmetyki serum i krem kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może w przyszłości po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ich preparaty antytrądzikowe swego czasu - były dobre, ale żel (w innym wtedy opakowaniu) wysuszał mi skórę.
    nic dziwnego, skoro ma SLS.

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie, pragne tej perelki ;)! Brak sciagniecia i efekt zmatowienia bardzo u mnie pozadane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem fanką marki dermedic ale ich kosmetyków do cery wrażliwej suchej

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie z pompką - fajnie :) moze kiedys wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresował mnie ten kosmetyk, chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)