254- MIYO NAIL ACADEMY



Instagram


Witajcie !

Dzisiaj mam dla Was kolejną formę zdobienia paznokci, jak zwykle jest to coś prostego, szybkiego, delikatnego. 

Dostępność:
KLIK

Co ja myślę na temat tych produktów?

Ogólnie nie przepadam za zdobieniem paznokci, nie jestem w tym dobra i nie mam do tego cierpliwości, lecz mimo wszystko jak każda dziewczyna lubię czasem mieć jakąś odskocznie od standardów i mimo delikatnego koloru dodać coś od siebie. Lecz za każdym razem jak chce kupić jakiś lakier brokatowy, z drobinkami, jest on zwyczajnie w bardzo dużej butelce, gdzie wiem, że go nie zużyję i szkoda tylko pieniędzy na parę razy. Taka forma jest idealna dla mnie i świetnie się sprawdza. Wiem, że wykorzystam brokat i że zwyczajnie się on nie zmarnuje.
Pasuje mi taka mała forma lakierów, ponieważ wygodnie mi je zabrać w podróż, wrzucić do torebki na małe poprawki, czy zwyczajnie trzymać w domu. Zajmują mało miejsca, są wydajne, lecz jesteśmy pewne, że przez końcem terminu ważności go zużyjemy. Bardzo się cieszę, że w zestawie jest czerń bo już wykorzystałam ją do kolejnej kombinacji, która pojawi się już niedługo na blogu.
Mianowicie swoją płytkę paznokcia pokryłam różem nakładając dwie warstwy. Lakier nie kryje bardzo mocno więc idealnie nadaje się dla mnie na co dzień do szkoły. Brokatem pokryłam całość nakładając jedną warstwę i tak otrzymałam delikatny, lecz z odrobiną szaleństwa konkretny efekt. Produkty określam bardzo dobrze i polecam każdemu, lakiery utrzymują się u mnie do 3-4 dni.


Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:
10/10













Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. ślicznie wyglądają <3
    tez muszę zakupić sobie taki zestaw

    ________________
    a u mnie?
    to co lubimy -klasyka w modzie

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam lakierów tej firmy, ale te zestawiki wyglądają przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda rewelacyjnie ;) nigdy nie słyszałam o tych produktach ! a są świetne
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż bardzo ładnie wygląd. Zero smug, czy nierówności. Jak na taki jasny kolorek spisał się super :)
    Top dodał mu dodatkowo na wyrazistości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba taki efekt i faktycznie nietrudno go wykonać, a ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny efekt dają te "plamki" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt;) Jak zapuszczę paznokcie na pewno się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt daje polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie takie mniejsze wersje sa zdecydowanie lepsze :) Efekt na paznokciach swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest śliczny :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie prezentuje się ten manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że róż tak słabiutko kryje :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziaki,pięknie wyglądają,szkoda że ja nie mam dostępu do tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zbyt leniwa na zdobienie paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Te miniaturki lakierów z MIYO bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)