235- Bebeauty fluid kryjąco - korygujący



Instagram


Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was fluid kryjąco- korygujący z Bebeauty. 

Cena:
9,99 zł/ 30 g

Dostępność: 
Biedronka

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Mam go już od dawna i jakoś nigdy nie mogłam się zebrać na jego recenzję. Fluid kupiłam w biedronce skuszona bardzo dobrym pudrem w kamieniu. Uznałam, że skoro puder w kamieniu im się udał to i może fluid. I totalnie się zawiodłam. Nawet nie dałam rady użyć go ani razu na twarz. Jestem totalnym bladziochem. Kiedy zobaczyłam kolor ok odpowiadał mi, lecz po 10 minutach od nałożenia fluid tak strasznie ciemnieje, że twarz staje się pomarańczą. Liczyłam, że to będzie produkt wart uwagi, ale jeszcze z takim bublem to w życiu nie miałam do czynienia. Aż boję się pomyśleć na jaki kolor ciemnieją inne odcienie tego fluidu.

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie

Ocena:
1/10







Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Kurcze dla mnie bladziocha byłby za ciemny. Kurcze, że takl trudno u nas dorwać podkłady jasne bez tendencji do ciemnienia.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny kolor dla mnie :)

    Obserwuję. Było by mi bardzo miło gdybyś pod moim nowym postem szczerze kliknęła w linki. Wiesz że jest to bardzo ważne, odwdzięczam się obserwacją i komentarzami. Jeżeli klikniesz napisz o tym w komentarzu, z góry dziękuję :*

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kosmetyki z Biedronki mają to do siebie że albo są zaskakująco dobre mimo niskiej ceny, albo nie warte nawet złamanej złotówki. Dlatego ja raczej wolę nie kupować tam takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że okazał się takim bublem :( nienawidzę jak podkłady ciemnieją na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze sie okazał az takim bublem ;/ ja mam korektor i rowniez ciemnieje ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pewnie ten kolor byłby ok, ale rzadko używam podkładów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuje że taki bubel Ci się trafił :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bubel... Na pewno będę go unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, a kusiło mnie zeby sprawdzić :) dzięki,że wrzuciłaś tu tą opinie uniknę tym niepotrzebnego wydatku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo też trzeba wypróbować :D nie nadążam, tyle fajnych rzeczy dodajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam fluid bebeauty z biedry, tylko że jakąś inną wersje (w innym opakowaniu) i jest to najlepszy fluid EVER! :)
    moze akurat ta wersja jest taka..

    OdpowiedzUsuń
  12. Fluid nie dla mnie, ja także jestem bladziochem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem jak prezentuje się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro ciemnieje na twarzy to nie jest to produkt dla mnie :( Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam sobie kupić korektor z tej serii ale mam obawy teraz

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze, że nie brałam, a fuj

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kupie nigdy, szkoda że taki bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  18. a miałam go ostatnio kupić, a jak ciemnieje to odpada//

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli nic nie straciłam nie kupując go :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)