247-Dermedic, Normacne Preventi, Krem matujący na dzień



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was Dermedic, Normacne Preventi, Krem matujący na dzień


Informacje od producenta:
Składniki aktywne: Velvesil 125, AC.NET, Ennacomplex, Alantoina, D - Pantenol.
Właściwości kremu:
- wykazuje długotrwałe działanie matujące,
- łagodzi miejscowe stany zapalne skóry,
- zwalcza nadmierny łojotok, reguluje wzrost komórek oraz zmniejsza nadmierne rogowacenie skóry,
- działa kojąco i regenerująco,
- lekka konsystencja,
- niekomedogenny,
- hypoalergiczny.

Cena:
25zł / 55g

Strona internetowa producenta:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Zacznę od tego, że opakowanie jest bardzo wygodne i higieniczne. Pompka jest tak świetnie dopasowana, że pozwala na dozowanie nawet małej ilości produktu. Krem jest bardzo wydajny, ma dość gęstą konsystencję więc już niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy. Krem wchłania się dość szybko, można go stosować pod makijaż. Bardzo fajnie nawilża skórę oraz ją matowi. Mat utrzymuje się u mnie do 4-5 godzin. Co dla mnie i tak jest bardzo dużo. Zauważyłam, że krem rozjaśnia koloryt skóry, blizny potrądzikowe. Krem nie spowodował u mnie zapchania. Nie powodował także podrażnienia. Nadaje się nawet dla bardzo wrażliwej skóry.  Brakuje mi w nim jedynie filtrów przeciwsłonecznych.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

9,5/10














Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Bardzo ładne, estetycznie wyglądające opakowanie ma :3 I w sumie dość tani jest, bo duża pojemność jak na krem. Fajnie mi się czyta Twojego bloga. I obserwuję oczywiście :) Jeśli będziesz miała ochotę, to zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! Dobrze, że jest w nim pompka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli u ciebie się sprawdził to muszę koniecznie wypróbować, ale to jak skończę nową serię Ziaji :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wykończę zapasy to muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne opakowanie. Ja osobiście uwielbiam pompki airless. Pozwalają na zużycie całego produktu. A co do kremu. Jak znajdę okazję to wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze wzgledu na dlugotrwaly efekt matu bardzo chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki demedic sprawdzają się u mnie bardzo dobrze. muszę wypróbować ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała poszukać tego kremu bo strasznie mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo pozytywów czytam na temat tego kremu i sama sie zastanawiałam czy go sobie nie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dermedic ma podobno same dobre kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o nim dobre opinie ;) muszę go dorzucić do listy zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy ten kremik, mat przez 4-5 godzin to niezły wynik ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)