240- Moja pielęgnacja włosów



Instagram


Witajcie!
Była już na blogu moja pielęgnacja twarzy wieczorem i porankiem, czas na trochę o moich włosach.
Ogólnie postanowiłam odstawić wszystkie farby. Swoje włosy farbowałam od około 2 lat na dość mocny kolor. Na chwilę obecną bardzo mocno trzymam się swojego postanowienia nie malowania włosów. Planuję wrócić do swojego naturalnego koloru, lecz nie mam zielonego pojęcia czy mi się to uda. Obecnie mój odrost ma  6 cm. włosów nie maluję od czerwca czyli około 3 miesięcy. Moim zdaniem jest to i tak dobry wynik jak na taki okres. 
Moje włosy nie grzeszą ilością i jest ich mało. Lecz jakby nie patrzeć od jakieś 6-7 miesięcy ich ilość i tak znacznie wzrosła. 
10 kwietnia podcinałam ostatni raz włosy, niebawem będzie moje kolejne podcięcie.

OLEJOWANIE

Obecnie staram się olejować swoje włosy raz w tygodniu na całą noc. Włosy olejuję, aż od skalpa do samych końcówek moja skóra jak i włosy bardzo to kochają. Obecnie do olejowania włosów używam hiszpańskiej oliwy (kupuje mi ją tata mojego chłopaka więc nie wiem czy można ją ściągnąć on-line). 

SZAMPONY


Staram na dość dobre oczyszczanie moich włosów. Tutaj szampony zmieniają się jak oszalałe. Lecz jednemu jestem wierna i często do niego wracam jest to szampon z Joanny, który możecie zobaczyć poniżej.

ODŻYWKI I SUCHE SZAMPONY

Po każdym myciu na moje włosy ląduje odżywka. Tutaj także produkty się zmieniają bo co raz testuję nowe. 

W leniwe dni zdarza mi się używać suchych szamponów i stawiam tylko i wyłącznie na te z Batiste, jestem z nich zadowolona, ponieważ przy moim użytkowaniu jedna butelka starcza mi na około 4-5 miesięcy.


MASKI

Bez masek nie ma życia. Moje włosy kochają maski. Świetnie po nich wyglądają i prezentują się naprawdę zdrowo. Moją ulubioną jest keratynowa z Kallosa, lecz teraz staram się wykończyć wersję arganową. Tą maskę nakładam około od połowy włosów, aż po same końce. Maska fajnie nawilża moje włosy i sprawia, że są o wiele zdrowsze.
Na skalp nakładam maskę Babuszki Agafii, która ma stymulować wzrost włosów. Ja zauważyłam wysyp baby hair i jestem z tego bardzo zadowolona, kolejną jaką chce przetestować będzie maska drożdżowa.
Maski  nakładam co 2 dzień.



OLEJKI ZABEZPIECZAJĄCE KOŃCÓWKI
Po każdym myciu nakładam olejek na końcówki. Mam obecnie 3 rodzaje. Czemu aż trzy ? Staram się nie używać jednego olejku monotonnie by moje włosy się nie przyzwyczajały. Codziennie stosuję inny. Każdy z nich fajnie zabezpiecza mi końcówki, chroni je przed plątaniem. 



JEDWAB
Tego jedwabiu używam na prawie już suche włosy nadaje im on zdrowego blasku, pięknego zapachu i można powiedzieć, że ujarzmia moje niesforne pojedyncze włoski. 



UŻYWAM DREWNIANEJ SZCZOTKI



To cała moja pielęgnacja nie jest za bogata ale staram się w jakiś sposób dbać o te włosy

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Muszę spróbować tej maski Banii Agafii :)) Moje włosy ostatnio bardzo polubiły olej migdałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nasze włosy lubią zupełnie co innego :) Mnie odżwyka z Garniera obciąża, ten olejek Marionu jest za słaby a arganowy Kallos też nie budzi we mnie pozytywnych wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczotkę mam a jedwabiu używałam ,ale teraz mam maskę z kalosa bananową i nic mi więcej już nie potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy nie lubią Garniera :P Chciałabym w końcu wypróbować jakąś odżywki z Kallosa , dużo dobrego czytałam. Ale gdzie TT ? :D Sama mam go od niedawna , szczerze Ci polecam . Bardzo ułatwił mi moją pielęgnację włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mieszkam w tym zielonkawym bloku ;D wiklinowa haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. co z tego, że pielęgnacja włosów nie jest za bardzo złożona? :) Ważne, że dbasz o kłaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że Twoja pielęgnacja jest bardzo bogata :D. Ja nigdy nie olejowałam jeszcze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam szampon z Garniera i jedwab z Marion, którego uwielbiam :) A włosy super Ci urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. odżywka z Garniera jest rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. O dziwo bardzo szybko, ale strasznie mnie to cieszy ;]

      Usuń
  11. Wrecz przeciwnie, mysle, ze pielegnacja bogata, przemyslana i konkretna :) Piekny przyrost oby tak dalej, to szybko uda Ci sie zapuscic naturalki :) Wlosy bardzo ladnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam ostatnio ten szampon z Joanny i zastanawiałam się nad nim;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci ładnie włosy urosły :) Lubię bardzo tę Kurację z Marion, no i Batiste, chociaż suchego szamponu używam tak rzadko, że mam go już rok. Muszę się w końcu skusić na coś Babci Agafii :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kallos! <3 Ciekawa jestem olejku Pantene ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę moją ulubioną odżywkę Garniera;) Ja dbam o włosy olejując je i stosując maseczki 3 razy w tygodniu oraz zabezpieczając je serum z Marion:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze, żeby pielęgnacja odpowiadała Twoim włosom :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zamiast olejować, kremuję włosy :) bo olejki albo są dla mnie za słabe, albo za mocne i obciążają mi włosy :( Ale Twoje troche się odbudowały. I urosły :)


    wwww.msoliviyah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)