239- Kobo Professional, Modeling Illuminator with Tens’ Up



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję Kobo Professional, Modeling Illuminator with Tens’ Up (Modelujący korektor rozświetlający do twarzy)


Informacje od producenta:
Pozwala na idealne wymodelowanie i podkreślenie wybranych partii twarzy.
Rozświetla skórę sprawiając, że wygląda ona świeżo i promiennie, perfekcyjnie maskuje oznaki zmęczenia, cienie pod oczami oraz drobne zmarszczki i linie.
Zapewnia szybką i łatwą aplikację.
Dostępne 2 odcienie. 

Skład:
Aqua, Mineral Oil, Propylene Glycol, Polyglyceryl-4 Isostearate (and) Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone (and) Hexyl Laurate, Isododecane, Caprylic Capric Triglyceride, Cichorium Intybus (Chicory) Root Oligosaccharides(and)Caesalpinia Spinosa Gum, Boron Nitride, Synthetic Beeswax, Cyclomethicone (and) Quaternium-18 Hectorite (and) Propylene Carbonate, Isododecyl Neopentanoate, Nylon, Mica, PVP, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitan Olivate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol (and) Methylparaben (and) Ethylparaben(and)Propylparaben (and) DMDM Hydantoin, [+/-CI 15985:1,CI 45425, CI 45396,CI 77492,CI 77499,CI 77491,CI 77891].

Cena:
17zł / 7ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Jest to dosłownie mój korektor idealny. Ma bardzo wygodną formę aplikacji, jest tak samo blady jak ja i  mimo mojego bladziostwa potrafi rozświetlić moją skórę. Korektor kryje naprawdę dobrze. Ja mam dość spore sińce oraz worki pod oczami. W roku szkolnym szczególnie się wszystko nasila ze zmęczenia. Korektor ten świetnie sobie radzi z moimi problemami. Nie dość, że świetnie przykrywa moje zmęczenie, sińce to w dodatku pięknie rozświetla moją skórę pod oczami, nadaje jej blasku i zdrowego wyglądu. Tego efektu nie da się oddać na zdjęciach. Korektor nie wchodzi mi w zmarszczki, nie roluje się, współgra ze wszystkimi moimi kosmetykami. Co najlepsze korektor  utrzymuje się u mnie bardzo dobrze. Czasem przeróżne podkłady schodzą mi z twarzy, a korektor zostaje. Wytrzymał u mnie najdłużej 20 godzin. Nie zauważyłam z jego strony wysuszania w okolicy oczu, czy też nierównomiernego schodzenia.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10







Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. z Kobo jeszcze nie testowałam

    ______________________
    a u mnie?
    jedna z pięciu pięknych sukienek do rozdania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze, ale teraz będę się rozglądać za jasnym korektorem pod oczy bo zaczynam blednąć.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. super ;) warty kupna i cena też jest niska
    zajrzyj też do mnie ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda świetnie...
    PS masz piękne oczy :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ochotę na korektor z NYXa ale chyba najpierw wypróbuję właśnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie do jego zakupi opisem tego koloru:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie miałam. Obecnie używam korektora z Marizy ale jak mi się skończy to pomyślę nad jego kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O taki korektor przydałby mi się na pewno, ostatnio rozglądałam się za czymś ale niestety nic nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele osób zachwala ten korektor, być może i ja po niego sięgnę niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzieś juz czytałam pozytywną opinię o tym korektorze, kusi mnie zwłaszcza że też od jesieni do lata jestem bladziochem:)
    Chętnie go wypróbuję .

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytalam juz wiele dobrego o tym korektorze, chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba wypróbuję :)


    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt faktycznie wyglada swietnie, sama szukam czegos pod oczy

    http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy skończę mój ukochany NYX to byc może skuszę się na kobo o ile kolor będzie na tyle jasny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy my nie mieszkamy w tym samym miescie?;)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat potrzebuję nowego korektora;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba mi się przyda na moje śliczne sińce :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Skuszę się na niego jak wykończę ulubieńca z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go w zapasach, obym była równie zadowolona z niego jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Incredible! This blog looks just like my old one!
    It's on a totally different subject but it has pretty much the same page layout and design. Excellent choice
    of colors!

    Feel free to surf to my page head gasket leak repair

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)